Card de debit

De ce nu pot utiliza cardul?
Cum pot sa imi activez cardul?
Cum pot sa blochez/ deblochez cardul?
Nu recunosc o tranzactie – cum o pot contesta /anula/refuza la plata?
Cum pot activa/ dezactiva optiunea contactless pentru tranzactii cu cardul?
Am inchiriat o masina/am facut o rezervare la hotel. De ce am suma blocata, desi am platit cazarea la destinatie?
Mi-a fost retinut cardul in bancomat, cum il pot recupera?
De unde imi pot ridica noul card? Poate fi livrat intr-o alta sucursala decat cea in care a fost eliberat?
Cum ma protejez de fraude?
Pot face plati in siguranta pe internet cu cardurile de debit emise de UniCredit Bank?
Ce detalii de pe card trebuie introduse la efectuarea unei plati pe Internet?
Pot anula o plata cu cardul?
Care sunt limitele de tranzactionare cu cardul si ce pot face daca am nevoie de modificarea lor (marire/micsorare)?
Cardul se reinnoieste automat?
Cum anulez un card de debit?
Spinning wheel animation

Loading

UniCredit Logo