Cum vei proceda in cazul platilor cu cardul pe internet prin 3D Secure?

1. Autorizezi platile efectuate online, cu cardul, mai simplu si mai rapid cu ajutorul aplicatiilor:

  • Mobile Banking sau Mobile Token (aferent serviciului Online Banking activ) pentru persoane fizice; sau 

  • Business Mobile sau  Mobile Token* (aferent serviciului Business Net activ) pentru persoana juridice.

*In cazul persoanelor juridice, aplicatiile trebuie sa fie instalate pe acelasi numar de telefon pe care primesti in prezent parola 3D Secure.

Cum procedezi in cazul platilor online prin 3D Secure cand folosesti cardul UniCredit Bank?

  • daca  ai activat optiunea „mesaje de tip push” in Mobile Banking/Business Mobile/Mobile Token, sectiunea „Setari”, vei primi un mesaj cu detaliile platii si vei fi directionat in aplicatie pentru a autoriza tranzactia folosind amprenta, trasaturile  faciale sau codul PIN al aplicatiei, conform setarilor din telefonul mobil;

  • daca nu ai activat optiunea „mesaje de tip push”, te vei loga in Mobile Banking/Business Mobile/Mobile Token, unde vei autoriza tranzactia folosind amprenta, trasaturile faciale sau codul PIN al aplicatiei.    

Poti vedea cum autorizezi platile cu cardul pe internet prin aceste metode, in tutorialele de mai jos:

 

Daca esti persoana fizica:

 

 

Daca esti persoana juridica: 

 

    2. Daca nu ai active aplicatiile Mobile Banking sau Mobile Token (aferent serviciului Online Banking activ) pentru persoane fizice; sau  Business Mobile sau  Mobile Token (aferent serviciului Business Net activ) pentru persoana juridice, vei autoriza platile online prin introducerea unei parole statice si, in plus, vei introduce parola 3D Secure (pe care o vei primi pe numarul de telefon inregistrat la Banca).

Poti modifica Parola statica:

  • la plata online cu cardul, in pagina autorizarii tranzactiei prin introducerea parolei statice existente (initiala*/setata de tine) si prin introducerea si reconfirmarea noii parole statice in campurile dedicate sau

  • la orice ATM din reteaua UniCredit Bank (optiunea Setare/Schimbare parola statica) sau

  • contactand serviciul Info Center disponibil 24h/7 la *2020, (apel cu tarif normal in retelele mobile Telekom Romania, Vodafone, Orange, RCS&RDS) sau +40 21 200.20.20 (apel cu tarif normal in reteaua fixa Telekom Romania).

     

    *Parola statica initiala trebuie modificata la prima plata, daca nu ai modificat-o deja, printr-una dintre metodele mentionate mai sus.

     

    In tutorialul de mai jos poti vedea cum vei putea autoriza platile cu cardul pe internet prin introducerea parolei 3D Secure si a noii parole statice:

     

   

    3. In cazul unora dintre platile efectuate pe internet cu cardul pe site-urile ce suporta 3D secure, prin excepție de la regulile autentificarii stricte a platilor Banca poate accepta, fara a fi obligata,  in baza unei analize de risc efectuata in timp real de catre Banca sau banca comerciantului, sa nu solicite elementele de securitate necesare pentru autentificarea stricta prevazute pentru utilizarea serviciului 3D Secure (cod PIN/ scanarea amprentei digitale/ trasaturilor faciale setate in telefon/ parola statica si parola 3 D Secure - codul unic primit prin SMS), consimtamantul pentru autorizarea platii realizandu-se prin furnizarea de catre utilizatorul cardului a numarului de card, numelui indicat pe card, datei expirarii si codului CVV/CVC, urmand instructiunile comerciantului.

Ce se intampla dupa mai multe incercari nereusite de autorizare a platii online 3D Secure?
Ce se intampla in cazul platilor pe internet non 3D Secure?
Bine de stiut!
Regulile si conditiile de utilizare a Serviciului 3D Secure

Multumim pentru incredere si te asiguram in continuare de sprijinul nostru in vederea accesarii de produse si servicii la standarde inalte, in conditii competitive.

Echipa UniCredit

Spinning wheel animation

Loading

UniCredit Logo