
Mobile Banking
Cum vei proceda in cazul platilor cu cardul pe internet prin 3D Secure?
1. Incepand din 2 martie 2020 autorizezi platile efectuate online, cu cardul, mai simplu si mai rapid cu ajutorul aplicatiilor:
Mobile Banking sau Mobile Token (aferent serviciului Online Banking activ) pentru persoane fizice; sau
Business Mobile sau Mobile Token* (aferent serviciului Business Net activ) pentru persoana juridice.
*In cazul persoanelor juridice, aplicatiile trebuie sa fie instalate pe acelasi numar de telefon pe care primesti in prezent parola 3D Secure.
Cum procedezi in cazul platilor online prin 3D Secure cand folosesti cardul UniCredit Bank?
daca ai activat optiunea „mesaje de tip push” in Mobile Banking/Business Mobile/Mobile Token, sectiunea „Setari”, vei primi un mesaj cu detaliile platii si vei fi directionat in aplicatie pentru a autoriza tranzactia folosind amprenta, trasaturile faciale sau codul PIN al aplicatiei, conform setarilor din telefonul mobil;
daca nu ai activat optiunea „mesaje de tip push”, te vei loga in Mobile Banking/Business Mobile/Mobile Token, unde vei autoriza tranzactia folosind amprenta, trasaturile faciale sau codul PIN al aplicatiei.
Poti vedea cum autorizezi platile cu cardul pe internet prin aceste metode, in tutorialele de mai jos:
Daca esti persoana fizica:
Daca esti persoana juridica:
2. Daca nu ai active aplicatiile Mobile Banking sau Mobile Token (aferent serviciului Online Banking activ) pentru persoane fizice; sau Business Mobile sau Mobile Token* (aferent serviciului Business Net activ) pentru persoana juridice:
1. Pana pe 13 octombrie, inclusiv, vei autoriza platile online cu cardul prin 3D Secure, ca si pana acum, prin introducerea parolei 3D Secure primita pe numarul de telefon inregistrat la Banca. Etapele efectuarii tranzactiilor online prin Serviciul 3D Secure folosind parola 3D Secure:
Alegi produsele si finalizezi comanda
Introduci datele cardului
Primesti prin SMS parola 3D Secure
(codul este valabil timp de 10 minute; in cazul expirarii trebuie sa reiei plata)
Introduci parola 3D Secure
pentru confirmarea si finalizarea tranzactiei online
2. Incepand cu 14 octombrie 2020, vei autoriza platile online prin introducerea unei parole statice si, in plus, vei introduce parola 3D Secure (pe care o vei primi pe numarul de telefon inregistrat la Banca). Poti modifica Parola statica:
la plata online cu cardul, in pagina autorizarii tranzactiei prin introducerea parolei statice existente (initiala*/setata de tine) si prin introducerea si reconfirmarea noii parole statice in campurile dedicate sau
la orice ATM din reteaua UniCredit Bank (optiunea Setare/Schimbare parola statica) sau
contactand serviciul Info Center disponibil 24h/7 la *2020, (apel cu tarif normal in retelele mobile Telekom Romania, Vodafone, Orange, RCS&RDS) sau +40 21 200.20.20 (apel cu tarif normal in reteaua fixa Telekom Romania).
*Parola statica initiala trebuie modificata la prima plata, daca nu ai modificat-o deja, printr-una dintre metodele mentionate mai sus.
In tutorialul de mai jos poti vedea cum vei putea autoriza platile cu cardul pe internet prin introducerea parolei 3D Secure si a noii parole statice:
Multumim pentru incredere si te asiguram in continuare de sprijinul nostru in vederea accesarii de produse si servicii la standarde inalte, in conditii competitive.
Echipa UniCredit