Securitate

Iti reamintim faptul ca UniCredit Bank NU iti solicita niciodata prin intermediul mesajelor sau formularelor electronice informatii bancare confidentiale referitoare la conturile personale sau ale companiei pe care o reprezinti in relatia cu banca si nici numere de card sau coduri PIN, numere de utilizator sau parola folosita in aplicatiile de plati electronice.


Daca ai primit orice tip de mesaj electronic prin care ti se solicita astfel de informatii te rugam sa:

  • NU RASPUNZI acestor mesaje (e-mail, SMS)
  • NU ACCESEZI niciunul dintre link-urile prezente in mesaj
  • NU DIVULGI sub nici un pretext parolele de acces, codul PIN sau orice alta informatie solicitata
  • SUNI DE URGENTA la +40 21 200 20 20 si comunici continutul mesajului receptionat sau transmiti mesajul la adresa infocenter@unicredit.ro.

 

Atentionare malware!

In cazul in care ai primit sau vei primi un e-mail sau SMS atribuit UniCredit Bank, cu un subiect de genul “Atentionare/Factura/Transfer de plata….” sau similar - te rugam sa verifici cu atentie continutul si expeditorul (campul From: din header-ul email-ului) si sa stergi aceste mesaje in cazul in care nu provin de la UniCredit, fara a deschide atasamentele sau linkurile. Acestea pot afecta (infecta/virusa) computerul sau dispozitivul tau mobil.

UniCredit Bank nu trimite astfel de informari clientilor sai, nu cere cu urgenta sa te autentifici sau sa iti reverifici contul sau cardul si nici nu solicita plata in acest mod a facturilor sau a oricaror alte servicii furnizate.

Multumim si iti stam la dispozitie 24/7 la Info Center - telefon +40 21 200 2020 (apel tarif normal in reteaua fixa Telekom Romania) sau *2020 (apel tarif normal in retelele mobile Orange, RCS&RDS, Telekom Romania, Vodafone).

Echipa UniCredit Bank

Spinning wheel animation

Loading