Back to top

Cele mai frecvente intrebari

Care sunt pasii pentru activarea aplicatiei Mobile Banking?
Cum pot sa imi activez cardul de debit?
Cum se efectueaza rambursarile pe cardul de credit UniCredit Consumer Financing si in cat timp se actualizeaza soldul?

Ai intrebari? Avem raspunsuri

 

Afla mai multe detalii despre Online Banking.

Afla mai multe detalii despre Apple Pay.

Afla mai multe detalii despre Descoperit de cont.

Afla mai multe detalii despre Operatiuni bancare.

Afla mai multe detalii despre Securitate si Siguranta Datelor.

Afla mai multe detalii.

 

Opinii si sesizari

 

Pentru noi este foarte importanta opinia ta - te rugam sa folosesti formularul de contact pentru a ne trimite opiniile si sesizarile tale.

Contacteaza-ne!

 

Serviciul Asistenta Clienti

  • Setarea si schimbarea codului PIN aferent cardului de debit/credit;
  • Informatii despre disponibilul card debit si card tichete de masa;
  • Informatii despre limite si sume de plata pentru card de credit;
  • Informatii despre punctele de loialitate aferente cardului de credit emis de UCFIN si posibilitatea de rascumparare;
  • Blocare instrumente de plata (card, access la Online Banking, la Mobile Banking);
  • Informatii despre produsele si serviciile bancii, legate de reteaua de bancomate si multifunctionale NonStop Banking;
  • Suport in vederea utilizarii produselor bancare (cont, card, Online Banking si Mobile Banking).
  • Utilizarea serviciului BusinessNet si Business Mobile
  • Suport utilizare POS-uri si dispozitive de plata - serviciu disponibil de luni pana duminica, intre orele 7:00 si 22:00.
  • Blocare instrumente de plata
 
Ne poti contacta prin telefon

Telefon

+40 21 200 2020 (apel cu tarif normal in toate retelele) sau *2020 (apel cu tarif normal in retelele mobile), serviciu disponibil 24h/24.

 
Serviciul Popriri
Date identificare banca
Spinning wheel animation

Loading

UniCredit Logo