Back to top

Bine ai venit la UniCredit Bank!

Alpha Bank devine parte UniCredit Bank

Cardurile de debit emise cu noua sigla UniCredit au fost emise si livrate catre clienti. Cardurile de debit virtuale sunt disponibile in aplicatia Mobile Banking.

Impreuna cu fiecare card, ai primit si instructiunile de care ai nevoie pentru activarea acestuia.

In cazul livrării nereusite a cardului la adresa de livrare, trebuie sa stii ca acesta a fost directionat la sucursala de retur Alpha Bank fiind informat prin SMS la momentul in care cardul a ajuns in respectiva sucursala.

In cazul in care nu ai intrat inca in posesia noului card, te rugam sa ne contactezi la numărul InfoCenter dedicat clientilor Alpha Bank pentru verificarea statusului de livrare a cardului.

Pentru a nu intampina probleme cu platile tale iti recomandam:

  sa inrolezi noul tau card de debit Mastercard emis de UniCredit in GooglePay/ ApplePay, daca utilizezi aceste servicii;

 daca ai cardul salvat in platformele anumitor comercianti (de exemplu pentru servicii pe platforme de filme, muzica, taxi, plata facturilor etc.) este necesar ca din contul tau inregistrat la comercianti sa salvezi noul tau card Mastercard emis de UniCredit pentru platile viitoare.

 

Mai jos, in sectiunea Documente utile, regasesti detaliile privind costurile, limitele zilnice de utilizare, asigurarile si alte beneficii non-bancare aplicabile incepand cu data transferului la UniCredit Bank. 

Intrebari frecvente

Cum activez noul card ?
Nu am primit noul card de la UniCredit Bank, cum pot intra in posesia lui ?
Am primit cardul, dar nu stiu codul PIN/nu am primit SMS cu codul de activare.
Eu am avut un card Visa emis de Alpha Bank, acum am primit un Mastercard din partea UniCredit.
Noul card de debit emis de UniCredit este automat inregistrat in portofelul electronic sau la comerciantii unde platesc abonamente ?
Ce se intampla cu asigurarea de calatorie odata cu migrarea cardului de la Alpha Bank la UniCredit Bank ?
Pot face plati in siguranta pe Internet cu cardurile de debit emise de UniCredit Bank ?
Pot anula o plata cu cardul ?
Care sunt limitele de tranzactionare cu cardul si ce poate face clientul daca are nevoie de modificarea lor (marire/micsorare) ?
Cum procedez pentru blocarea cardului ?
Cum anulez un card de debit ?

 Cum ne poti contacta?

 

 InfoCenter, dedicat clientilor Alpha Bank Romania, disponibil 24/7:

+40 021 200 2752 (apel tarif normal din orice retea)

 

 Adresa de email: bineaivenit@unicredit.ro

Spinning wheel animation

Loading

UniCredit Logo