Back to top

Securitate si siguranta datelor

Am gasit un card al altei persoane, emis de UniCredit, cum trebuie sa procedez?
Am primit un email/mesaj de la UniCredit, dar eu nu am conturi deschise.
Nu mai doresc sa primesc comunicari de marketing/informatii despre diverse oferte de noi produse si servicii in scop publicitar.
Nu recunosc tranzactiile de pe cont/ cardul meu.
Cum imi protejeaza banca datele?
Ce trebuie sa fac daca sesizez modificari suspecte in Online / Mobile Banking?
Cum pot verifica autenticitatea site-ului Online Banking?
Cat de sigure sunt aplicatiile electronice Online si Mobile Banking?
Care pot fi pericolele de securitate care pot aparea dupa ce m-am autentificat in aplicatie?
Cum imi pot da seama daca sunt tinta unei tentative de furt de identitate?
Cum procedez daca primesc mesaje aparent din partea bancii, prin care mi se cere sa furnizez date despre conturile personale, numere de card sau coduri PIN, nume de utilizator sau parola folosita in aplicatiile de plati electronice (Mobile/Online Banking)?
Ce pot faca daca am accesat un link suspect sau am oferit deja informatii personale?
Cum pot sa imi protejez datele personale?
Spinning wheel animation

Loading

UniCredit Logo