Draga client(a),

 

Ieri am avut onoarea de a anunta UniCredit Unlocked, Planul Strategic al UniCredit pentru urmatorii 3 ani, in cadrul caruia am trasat planurile de viitor ale bancii noastre. Transformam ceea ce inseamna sa fii parte din UniCredit si sunt entuziasmat de ritmul schimbarii si de ceea ce am realizat pana acum in aceasta calatorie.

 

Am vorbit despre convingerea mea ca UniCredit are tot ceea ce este necesar pentru a fi banca pentru viitorul Europei. Acest lucru este adevarat din multe motive legate de atuurile bancii noastre, dar este adevarat in primul rand datorita dumneavoastra: clientii nostri, oamenii pentru sustinerea carora existam.

 

Tot ceea ce am subliniat s-a concentrat pe a ne asigura ca va oferim cea mai buna experienta posibila, cele mai inovatoare produse, cele mai bune servicii si consiliere atunci cand desfasurati activitatea bancara cu noi.

 

Investim in prima linie de relatie cu clientii, astfel incat echipa locala, oamenii care va cunosc cel mai bine, sa poata petrece mai mult timp cu dumneavoastra, sa va inteleaga mai bine nevoile si sa poata lua deciziile care sa le permita sa va sustina si sa va deserveasca mai bine.

 

Ramanem in continuare fermi in demersul nostru de a elimina birocratia inutila, despre care stiu ca interfereaza cu activitatea dumneavoastra bancara de zi cu zi.

 

Oamenii nostri vor fi incurajati sa ia decizii intr-un mod rapid si eficient pentru dumneavoastra, intr-un cadru de lucru dat. Le vom reinsufla pasiunea si dorinta de a depasi ceea ce se asteapta de la ei pentru a va sustine pe dumneavoastra si ambitiile dumneavoastra si le punem la dispozitie instrumentele pentru a indeplini aceste obiective.

 

Noua noastra misiune declarata, Empowering Communities to Progress, este in centrul acestor actiuni. Si incepe cu dumneavoastra.

Cu noi sustinandu-va sa va atingeti obiectivele, potentialul si sa fiti tot ceea ce va doriti.

 

O parte esentiala in a putea oferi aceste lucruri este, pentru noi, transformarea capabilitatilor digitale. Dezvoltarea tehnologiei noastre va imbunatati fiecare interactiune pe care o veti avea cu banca, care va deveni mai simpla, mai sigura si mai eficienta.

 

Ne gandim, de asemenea, in detaliu si la modul nostru de a face business si la ceea ce va doriti sa vedeti de la banca dumneavoastra. Am fost intotdeauna convins ca sustenabilitatea nu este inca ceva in plus, ci este un mod fundamental de a-ti desfasura activitatea.

 

De aceea ramanem concentrati pe actiuni masurabile, tangibile, in aceasta directie. Pentru a da doar doua exemple, am redus emisiile de gaze cu efect de sera cu 60% incepand din 2018, iar ieri mi-am luat angajamentul de a investi 100 de milioane de euro pentru a elimina diferenta de remunerare intre femei si barbati in urmatorii 3 ani, asigurand o remuneratie egala pentru locuri de munca similare.

 

Sper ca acestea, alaturi de servicii excelente pentru clienti, sunt genul de lucruri pe care va doriti sa le vedeti de la banca dumneavoastra. Este cu siguranta ceea ce eu imi doresc sa vad ca se intampla in Europa.

 

Existam datorita dumneavoastra, sunteti in centrul deciziilor si angajamentelor pe care le luam. Va rog sa retineti acest lucru si sa ne oferiti feedback si indrumare acolo unde ne va ajuta sa fim mai buni. Va asiguram ca facem tot ceea ce ne sta in putere pentru a fi banca pentru viitorul dumneavoastra.

 

Va multumesc pentru increderea si rabdarea acordate UniCredit in ultimii ani. Astept cu nerabdare ceea ce urmeaza pentru banca noastra si pentru voi toti.

 

Andrea Orcel

CEO






10 Decembrie 2021

Spinning wheel animation

Loading

UniCredit Logo