Codul de Conduita al UniCredit

Codul de Conduita adoptat de Grupul nostru este menit sa asigure ca toti ne comportam in mod corespunzator fata de colegi, clienti si terte parti in activitatile noastre zilnice. Principiile Codului subliniaza standardele juridice si etice la care trebuie sa aderam pentru a ne desfasura cu succes afacerea, protejand in acelasi timp interesele clientilor, diminuand riscurile, respectand reglementarile financiare, asigurand transparenta pietei si protejand datele confidentiale.

Regasiti aici Codul de Conduita al UniCredit.

Regasiti aici Politica Anticoruptie a UniCredit Bank.


UniCredit Bank se angajeaza sa promoveze o cultura organizationala avand drept elemente centrale respectarea legii, o conduita etica si o buna guvernanta corporativa, recunoscand importanta elaborarii si implementarii unui Regulament de raportare a conduitei inacceptabile accesibil atat angajailor cat si tertilor.

 

Scopul acestui regulament este:

  • de a crea un mediu adecvat in care angajatii si tertii (parteneri, furnizori, contractori, agenti delegati, etc) sa se simta liberi sa semnaleze raportari asupra unei conduite inacceptabile din partea angajatilor, acest lucru fiind considerat a contribui semnificativ la auto-corectare si excelenta.
  • de a defini canalele de comunicare disponibile pentru primirea, analiza si utilizarea raportarilor conduitei inacceptabile in cadrul organizatiei.
  • de a garanta protectia persoanei care semnaleaza o conduita inacceptabila impotriva oricarei forme de represalii, discriminari sau penalizari/sanctiuni, ca urmare a transmiterii unei sesizari facuta cu buna credinta.

 

Conduita inacceptabila reprezinta orice actiune sau inactiune aparuta in cursul desfasurarii activitatii sau cu impact asupra activitatii desfasurate in cadrul Bancii, care este sau ar putea fi daunatoare sau sa pericliteze misiunea sau reputatia Bancii, Grupului UniCredit sau angajatilor acestora si care ar putea fi:

  • ilegala, neloiala sau contrara eticii;
  • incalcarea oricarei obligatii legale sau de reglementare care se aplica angajatilor in timpul desfasurarii activitatii;
  • o nerespectare a normelor, regulilor si reglementarilor Bancii si ale Grupului.

 

Sesizarile unei conduite inacceptabile pot fi facute de angajatii Bancii urmand indicatiile din reglementarea atasata.

 

Tertele parti pot transmite sesizarile privind conduita inacceptabila utilizand urmatoarele canale de comunicare:

  • via email (ROUCTCOMPLIANCECODEOFCONDUCT@unicredit.ro);
  • letric, in atentia Directiei Conformitate si/sau Directiei Audit Intern la urmatoarea adresa: UniCredit Bank, Bd. Expozitiei 1F, RO-012101, Bucuresti, sector 1, Romania;
  • sau completand formularul de aici.
Spinning wheel animation

Loading

UniCredit Logo