Cu Mobile Banking

esti expertul banilor tai

Acum te bucuri de:

  • O interfata noua si un meniu simplificat;

  • Un meniu de plati imbunatatit;

  • Mai mult control asupra finantelor proprii.

DETALII

Cea mai noua versiune a aplicatiei Mobile Banking este aici.

 

Acum iti controlezi banii mai simplu, mai rapid, mai intuitiv, direct din telefonul tau. Exact asa cum e normal sa fie in 2020.

Actualizeaza aplicatia si descopera:

gift

O interfata noua, un meniu simplificat si mai multa informatie

Ai acces rapid la informatii legate de banii tai. Conturi, carduri, credite, investitii, despre toate poti obtine usor informatii si poti face operatiuni mult mai simplu.

efficiency

Un meniu de plati imbunatatit

Poti face o plata noua rapid, chiar din ecranul de login. Indiferent ca este o plata intre conturile tale, sau vrei sa platesti o factura.

control

Control asupra finantelor proprii

Prin noua functie de categorisire a tranzactiilor iti poti planifica, ajusta si verifica mai usor bugetul. Este important sa stii pe ce cheltuiesti banii.

 

DESCARCA SAU ACTUALIZEAZA APLICATIA

                                                             Mobile Banking UniCredit Bank
Mobile Banking UniCredit Bank

Mobile Banking te surprinde cu o noua versiune imbunatatita

CONTURI SI CARDURI

 

Poti vedea, in cateva secunde, care este situatia banilor tai.

In sectiunea Conturi poti naviga printre produsele tale prin simpla derulare la dreapta pe ecran. 

Ai acces la soldul conturilor de credit, de economii sau al depozitelor la termen, toate in aceeasi sectiune.

In sectiunea Carduri gasesti toate cardurile tale de debit sau de credit.

Poti vizualiza soldul disponibil pe fiecare card in parte si o prezentare generala a platilor efectuate cu unul dintre carduri, aplicand filtrul de cautare.

Modificarea limitelor zilnice pentru retrageri de numerar, plati fara numerar sau plati online pot fi facute acum mai repede ca niciodata.

In cazul pierderii cardului sau furtului acestuia, poti bloca temporar cardul respectiv direct din aplicatie. In momentul in care primesti un card nou, sectiunea Carduri se va actualiza automat.

CATEGORII TRANZACTII SI RAPORT FINANCIAR

 

Cu noua functionalitate de categorisire a tranzactiilor, gestionarea finantelor tale nu a fost niciodata mai simpla.

In meniul "MAI MULTE" la sectiunea "Raport financiar" poti vedea o prezentare generala a veniturilor si a cheltuielilor tale.

Astfel, stii tot timpul ce se intampla cu finantele tale, iar planificarea bugetului poate fi mult mai usoara.

Poti folosi categoriile din aplicatie pentru a vedea mai usor care sunt cheltuielile pe care le faci. Toate tranzactiile tale poti fi categorisite dupa bunul plac.

 

 

Deschizi un cont de economii direct din Mobile Banking

 

Fa-ti banii sa conteze! 

Deschizi contul simplu si rapid din sectiunea "Conturi" a aplicatiei.

Dai click pe butonul "Detalii", iar in sectiunea "Alte optiuni" apesi pe "Deschide un cont de economii". Iti selectezi contul suport (contul din care urmeaza sa transferi bani catre noul cont de economii deschis) si citesti Termenii si Conditiile.

Este suficient sa semnezi solicitarea cu PIN, amprenta sau FaceID si gata, contul tau de economii se deschide pe loc!

Mobile Banking UniCredit Bank
Mobile Banking UniCredit Bank
 
 
 
 
  • ACTIVEZI singur aplicatia in caz ca iti schimbi/resetezi/pierzi telefonul
  • VERIFICI soldul conturilor tale
  • PRIMESTI gratuit alerte push pentru tranzactiile efectuate pe conturile curente sau de economii si cu cardurile tale UniCredit (debit, credit, Card Meniu)
  • FACI PLATI CATRE TREZORERIE fara sa mai fie nevoie sa te deplasezi la ghiseul institutiilor publice sau in sucursala
  • TRANSFERI sume in Lei si in valuta
  • TRANSMITI confirmarea ordinului de plata pe e-mail
  • PLATESTI facturile de utilitati catre furnizorii agreati
  • RAMBURSEZI partial/integral creditele pe care le ai la Unicredit Bank
  • SCHIMBI bani pentru vacante
  • CONSTITUI DEPOZITE la termen cu o dobanda mai buna decat la casierie si le LICHIDEZI fara sa te mai deplasezi la sucursala
  • ANULEZI plati in asteptare
  • LOCALIZEZI cel mai apropiat ATM UniCredit Bank sau cea mai apropiata sucursala

PLATA NOUA

 

Poti efectua o plata, selectand „Plata noua” din ecranul principal al aplicatie, inainte de login, sau accesand sectiunea „Plati” din meniul de jos. Alegi tipul platii: catre un beneficiar nou, intre conturile proprii sau orice tip de transfer doresti sa efectuezi.

Apoi alegi contul din care vrei sa faci plata, completezi informatiile cerute si apesi Continuati. Verifica intotdeauna informatiile pe care le-ai introdus, apoi poti confirma plata folosind codul PIN, amprenta sau Face ID.

Planuri de vacanta? Poti transfera bani din contul tau in Lei in cel in valuta.
Selecteaza “Transfer intre conturile mele” si alege contul in Lei ca expeditor si cel in valuta ca destinatar. Apoi completeaza suma, verifica datele si finalizeaza transferul folosind codul PIN, amprenta sau Face ID

Poti crea un sablon pentru plati recurente. Dupa introducerea unei plati, bifezi optiunea „Salveaza ca sablon” din ecranul "Confirmare plata" si o denumesti.

Mai mult, poti repeta orice plata efectuata din istoricul tranzactiilor tale. Poti accesa istoricul platilor tale in sectiunea „Conturi”. Tot ce trebuie sa faci este sa selectezi plata dorita si apoi sa apesi pe butonul “Reutilizeaza plata”.

 

SCANEAZA SAU GENEREAZA UN COD QR (valabila doar pentru dispozitivele care detin aceasta functionalitate)

 

Poti face o plata scanand un cod QR. Tot ce trebuie sa faci este sa selectezi „Scaneaza codul QR” din sectiunea „Plati”, meniul „Scaneaza si plateste”.

Optiunea de plata prin cod QR presupune scanarea unui cod QR. Aplicatia va deschide camera pentru a scana codul. Dupa scanare, formularul de plata va fi completat automat si tot ce ramane de facut este sa verifici detaliile si sa confirmi plata.

 

Ai un prieten care trebuie sa iti dea bani? Poti sa-i trimiti un cod QR cu detaliile contului tau si suma datorata.

Selectezi „Creeaza cod de plata”. Introduci suma datorata si confirmi folosind butonul „Distribuie”. Codul QR va fi generat pe loc.

Poti trimite codul prietenului tau prin SMS, sau alte mijloace disponibile.

ISTORIC TRANZACTII

 

Istoricul tranzactiilor tale este afisat in sectiunea „Conturi”. Tot ce trebuie sa faci este sa glisezi ecranul in jos.

Daca vrei sa filtrezi tranzactiile individuale, selectezi filtrul din campul „Cauta”.

 

In ecranul de filtrare poti alege dintre perioadele prestabilite de o saptamana / luna / 3 luni; poti cauta dupa data, suma sau numarul de cont. De asemenea, poti filtra in functie de tipul platii.

Vezi detaliile sau schimba categoria rapid, printr-un click pe linia respectivei plati.

 

Folosesc deja Online Banking de la UniCredit Bank. Pot folosi ambele servicii in acelasi timp?

Da, poti, ambele servicii fiind gratuite. Mobile Banking iti ofera un mod mai rapid si mai convenabil de a-ti gestional conturile, oriunde ai fi si in orice moment.

Am mai multe conturi, le pot gestiona printr-o singura aplicatie?

Da, poti. Mobile Banking iti ofera informatii despre toate conturile tale, inclusiv despre creditele si depozitele tale la termen.

Pot folosi serviciul in strainatate?

Da, poti. Mobile banking este disponibil si in strainatate atata timp cat telefonul tau mobil are acces la internet si roaming de date.

Ce se intampla daca folosesc Mobile Banking si apoi schimb telefonul? Voi putea continua sa folosesc serviciul?

Aplicatia va fi activata gratuit. Tot ce iti trebuie este un dispozitiv conectat la internet. Trebuie doar sa apelezi linia noastra gratuita pentru clienti UniCredit Bank, prin InfoCenter (+40 21 200 2020 sau *2020, (apel tarif normal in retelele mobile Orange, RCS&RDS, Telekom Romania, Vodafone), sau sa soliciti activarea folosind Online Banking.

 

De asemenea, poti activa singur aplicatia folosind datele de pe cardul tau UniCredit.

Ce ar trebui sa fac daca imi schimb numarul de telefon mobil?

Mobile Banking este independent de operatorul tau de telefonie mobila si va functiona chiar si cu un numar de telefon nou.

Cu toate acestea, iti recomandam sa anunti Banca despre aceasta modificare in cazul unei viitoare actualizari a aplicatiei. Actualizarile se efectueaza printr-un SMS trimis catre numarul de telefon specificat initial.

Mobile Banking este sigur de utilizat?

Da, este. Mobile Banking foloseste cea mai recenta metoda de securitate, o cheie de securitate incorporata (token) si genereaza un cod de securitate unic, limitat in timp, pentru fiecare moment, protejand atat conectarea la aplicatie, cat si trimiterea tranzactiilor catre banca.

Ce se intampla daca cineva imi fura telefonul sau il pierd?

Chiar si intr-o situatie atat de neplacuta, datele si finantele tale sunt in siguranta - datorita cheii de securitate (token) incorporate in aplicatie.

Nimeni altcineva nu are acces la conturile si finantele tale fara codul PIN.

Aplicatia poate fi apoi activata gratuit pe noul tau dispozitiv.

Ce se intampla daca uit sa dezactivez Mobile Banking?

Din motive de securitate, aplicatia se inchide automat dupa 3 minute.

Mi-am uitat codul PIN sau am un telefon mobil nou, cum pot reactiva Mobile Banking?

Cel mai simplu mod de a activa Mobile Banking este sa folosesti datele cardului tau bancar. Cand Mobile Banking se deschide, clic pe butonul de Activare si selecteaza „Activeaza folosind cardul tau UniCredit”. In ecranul urmator, completeaza in campurile dedicate primele 6 cifre ale cardului, urmat de ultimele 4 cifre ale cardului si de ultimele 4 cifre din CNP. Apoi, completeaza cele patru cifre ale numarului tau de telefon pentru a primi un SMS de activare. In ultimul pas, alege un nou PIN pentru a te conecta si a realiza plati.

Tutoriale Mobile Banking

 

Activare Mobile Banking


E simplu si rapid. Ai nevoie doar de datele tale personale.

Daca ti-ai schimbat sau resetat telefonul, pe langa optiunile de a solicita codurile de activare in sucursala sau apeland la *2020 poti reactiva singur/a Mobile Banking, in doar cateva minute.

Pentru acest proces de autentificare ai nevoie doar de cardul tau de debit sau de credit eliberat de UniCredit.

Plati facturi


Cu Mobile Banking, faci plati de oriunde ai fi, cu propria sucursala UniCredit Bank in buzunar.

In plus, cu ZERO costuri de administrare! Te loghezi in aplicatie cu PIN-ul stiut doar de tine, cu amprenta sau cu FaceID.

Selectezi din meniu butonul PLATI. Urmezi pasii pentru detaliile platii, o verifici si o semnezi.

Cu Mobile Banking faci tranzactii rapid, de oriunde si ai mai mult timp pentru lucrurile care conteaza cu adevarat!

Cum fac plati in Mobile Banking?


Plati de oriunde ai fi? Da! Pentru ca ai propria sucursala UniCredit Bank in buzunar. Cu ZERO costuri de administrare.

Sa faci o plata este simplu si rapid: te loghezi in aplicatie cu PIN-ul stiut doar de tine, cu amprenta sau cu FaceID, selectezi din meniu butonul PLATI, alegi un tip de plata: o plata noua (in Lei sau in valuta), transfer intre conturile proprii, plata utilitati, rambursare card credit, schimb valutar.

Apoi alegi intre optiunile disponibile pentru fiecare tip de plata, selectezi contul din care vrei sa platesti, completezi detaliile platii si gata! Semnezi introducand codul PIN, cu amprenta sau cu FaceID si ai platit!

 

Notificari Push


E bine sa fii la curent cu ce se intampla in conturile tale in timp real. Notificarile push pe mobil sunt mesaje pe care aplicatia Mobile Banking ti le trimite pe dispozitivul tau pentru tranzactiile tale corespunzatoare cardurilor, conturilor curente si de economii.

 

Rambursare Card de Credit


Cu Mobile Banking poti rezolva tranzactiile mult mai eficient, ca sa ai mai mult timp sa te bucuri de lucrurile care conteaza.

De exemplu, rambursarea pentru cardurile de credit se poate face foarte simplu si rapid, folosind optiunea "Rambursare Card de Credit".

Spinning wheel animation

Loading

UniCredit Logo