Cardul de debit Mastercard Young este instrumentul optim de plata pentru copii cu varste intre 6 si 18 ani.
Citeste povesti ale Generatiei care schimba ritmul.
Beneficiezi de livrarea gratuita a cardului, chiar la tine acasa! Ai nevoie doar de un numar de telefon mobil inregistrat intr-o retea de telefonie mobila din Romania si sa te asiguri ca adresa de livrare se afla in aria de acoperire teritoriala, pe care o poti verifica aici .
COMISION ANUAL DE ADMINISTRARE | |
Card principal1 | comision 0 indiferent de valuta cardului (lei, EUR,USD) |
Card suplimentar | optiune indisponibila |
COMISIOANE TRANZACTII | |
Tranzactie POS/Internet, nationala/internationala | 0 |
Interogare sold la ATM in reteaua Grupului UniCredit* | 0 lei |
Interogare sold la ATM in reteaua altor banci din Romania si strainatate | 2,5 lei |
Inlocuire card (pierdut, furat, deteriorat, schimbare nume) | 20 lei |
Reinnoire card expirat | 20 Lei |
Refuz de plata nejustificat | 30 lei |
Comision de conversie valutara2 | 1% |
LIMITE DE TRANZACTIONARE | |
Limita zilnica de utilizare POS (sau internet) /zi | 200 lei |
Limita zilnica de utilizare pe ATM /zi | optiune indisponibila |
Numarul zilnic de tranzactii la POS (sau internet) | 10 |
1Cardul Mastercard Young poate fi atasat doar Contului Curent Junior;
2Se aplica pentru tranzactiile internationale efectuate cu cardul atunci cand moneda tranzactiei este diferita de Euro, la cursul valutar la care Organizatia de Carduri (Visa/Mastercard) efectueaza schimbul valutar intre moneda tranzactiei originale si moneda de decontare (Euro);
*Grupul UniCredit este prezent in urmatoarele tari: Romania, Italia, Austria, Germania, Bosnia - Hertegovina, Bulgaria, Croatia, Cehia, Ungaria, Polonia, Rusia, Serbia, Slovacia, Slovenia, Turcia, Ucraina.
Pot face plati in siguranta pe Internet cu cardurile de debit emise de UniCredit Bank?
Poti face plati pe Internet in conditii de maxima siguranta cu toate cardurile de debit emise de UniCredit Bank, in urma inrolarii cardului in serviciul 3D Secure, in cazul in care site-ul comerciantului respectiv nu impune anumite restrictii.
Ce detalii de pe card trebuie introduse la efectuarea unei plati pe Internet?
Pentru efectuarea unei plati pe Internet sunt necesare urmatoarele date:
Pot anula o plata cu cardul?
Daca tranzactia nu s-a decontat (este in curs de procesare), o poti anula numai prin contactarea comerciantului. Acest tip de tranzactii nu pot fi anulate prin contactarea bancii.
Daca tranzactia s-a decontat (apare pe extrasul de cont), o poti contesta la banca, iar banca va incerca recuperarea sumei de bani de la comerciant, prin intermediul bancii acestuia (operatiune numita „refuz de plata”).
Care sunt limitele de tranzactionare cu cardul si ce pot face daca am nevoie de modificarea lor (marire/micsorare)?
Cum procedez pentru blocarea cardului?
Blocarea cardului se poate face instant din aplicatia Mobile Banking sau sunand la serviciul Info Center la 021 200 20 20 sau *2020 (de pe mobil), numar de telefon apelabil non-stop. Descarca aplicatia Mobile Banking din App Store sau Google Play si descopera toate beneficiile. Mai multe detalii in sectiunea dedicata Mobile Banking.
Cardul se reinnoieste automat?
In cazul cardurilor utilizate in mod frecvent, reinnoirea se face automat iar noul card este transmis in sucursala de care apartii cu aproximativ 30 de zile inainte de data expirarii (cardul expira la sfarsitul lunii inscrise pe el).
Cum anulez un card de debit?
In vederea anularii cardului atasat unui cont deschis la UniCredit Bank trebuie sa te adresezi sucursalei de care apartii. Sunt necesare prezenta titularului de cont si prezentarea actului de identitate.