Avantajele serviciului de acceptare la plata a cardurilor pe POS oferit de UniCredit Bank:
Cresterea volumului de vanzari prin atragerea de noi clienti si fidelizarea celor deja existenti;
Management rapid si eficient al fluxului intrarilor de lichiditati si economisirea de bani prin reducerea costurilor generate de gestionarea numerarului;
Un pachet gratuit de servicii si asistenta: instalarea/intretinerea terminalelor;
Asistenta telefonica gratuita pentru aspectele tehnice, apelabile la numerele de telefon indicate pe POS;
Training gratuit pentru tot personalul implicat in activitatea de acceptare la plata a cardurilor inainte ca aceasta sa inceapa si, de asemenea, la cererea ta in orice moment.
INFORMATII UTILE
Reconciliere si rapoarte
In fiecare zi vei primi extrasele de cont cu toate incasarile inregistrate in conturile tale in ziua precedenta.
Ai posibilitatea de a primi fisiere de reconciliere personalizate cu informatiile pe care le soliciti.
Tipuri de comunicatie:
GPRS fix/GPRS mobil: functioneaza prin semnal GSM de la Vodafone, Orange sau reteaua mobila Telekom Romania;
Dial-up: functioneaza pe o linie de telefonie fixa analogica;
TCP/IP: dedicata locatiilor cu un numar mare de case de marcat si comunica atat prin linie terestra, cat si prin semnal GSM.
In functie de optiunea ta pentru un tip de comunicatie, trebuie sa asiguri conditiile tehnice necesare pentru instalare. Acestea vor fi agreate de catre echipele de specialisti alocate de ambele parti.
COSTURI
Beneficiezi gratis de instalare, instruire, intretinere si consultanta privind POS-urile oferite de banca noastra.
In plus, poti opta pentru grila speciala de comisionare a tranzactiilor la POS, ce reprezinta o solutie dezvoltata special pentru a diminua costurile aferente acceptarii la plata a cardurilor prin POS-urile instalate de banca noastra.
Cu cat volumele tranzactionate prin POS-urile UniCredit Bank sunt mai mari, cu atat comisioanele aplicate sunt mai mici. In functie de rulajul lunar tranzactionat prin toate POS-urile instalate in locatia companiei tale, poti opta pentru unul dintre cele patru intervale ale grilei de comisioane.