close

Informatii utile Carduri de Debit

Visa Classic

Cardul de debit Visa Classic cu tehnologia contactless iti ofera acces si control total si permanent asupra contului tau, de oriunde - in tara sau in strainatate.

 

  • Faci cumparaturi oriunde in lume, inclusiv pe Internet, sigur si comod, fara comision;
  • Te poti bucura de plati rapide pentru cumparaturi de pana la 100 lei, pentru care nu mai este necesar sa introduci codul PIN, solicitand activarea optiunii platilor contactless apeland Info Center 021 200 20 20;
  • Ai acces non-stop la contul curent pentru retrageri de numerar de la bancomat, in tara si strainatate;
  • Platesti facturi de utilitati direct cu cardul la bancomatele UniCredit Bank, fara alte drumuri;
  • Retragi numerar la POS (concomitent cu efectuarea unei tranzactii de plata cu cardul) la un comerciant care foloseste un POS UniCredit Bank sau al altei banci care permite acest serviciu. Conditiile serviciului Cash-Back la POS sunt disponibile in sectiunea "Documente Utile", aflata in josul paginii;
  • Beneficiezi de reduceri la comerciantii parteneri UniCredit Bank, prin programul Discountry;
  • Daca iti iei salariul pe card poti opta pentru Descoperitul de cont, in valoare de pana la 6 salarii nete;
  • Poti solicita emiterea de carduri suplimentare, cu optiunea de a limita accesul la fondurile disponibile in contul curent prin personalizarea limitelor zilnice de tranzactionare.
Servicii
  • Setarea sau schimbarea codului PIN ales de tine, printr-un simplu apel telefonic la Info Center, urmarind instructiunile robotului sau la orice bancomat UniCredit Bank;
  • Vizualizezi oricand ultimele 10 tranzactii efectuate in contul curent, prin intermediul optiunii mini-extras de cont, disponibila la bancomatele UniCredit Bank;
  • Depuneri de numerar la ATM UniCredit Bank;
  • Interogare sold la ATM (in tara sau strainatate) sau la POS (la comerciantii parteneri UniCredit Bank);
  • Mail Order/ Telephone Order (MOTO) - tranzactie prin care datele cardului sunt transmise prin telefon sau mail (se pot efectua exclusiv in cazul in care exista un acord separat in acest sens).

 

Cat ma costa?
COMISION ANUAL DE ADMINISTRARE
Card principal 25 lei
Card suplimentar 25 lei
COMISIOANE TRANZACTII
Tranzactie POS/Internet, nationala/internationala 0
Comision retragere numerar la ATM in reteaua Grupului UniCredit* 0 lei1 / 0,2% min 0,5 lei
Comision retragere numerar la ATM in reteaua altor banci din Romania 1% + 2,5 lei, min  5 lei
Comision retragere numerar la ATM in reteaua altor banci din straintate 2,5% + 7 lei
Comision retragere numerar de la ghiseele altor banci 2,5% + 7 lei
Interogare sold la ATM in reteaua Grupului UniCredit* 0 lei1 / 0,3 lei
Interogare sold la ATM in reteaua altor banci din Romania si strainatate 2,5 lei
Comision tranzactie quasi-cash 2,5% + 7 lei
Tranzactie Cash Back la POS (obtinere numerar la POS 1 leu
Inlocuire card (pierdut, furat, deteriorat, schimbare nume) 20 lei
Refuz de plata nejustificat  30 lei
Comision de conversie valutara2 1%
LIMITE DE TRANZACTIONARE
Limita zilnica de utilizare POS (sau internet) /zi 8000 lei
Limita zilnica de utilizare pe ATM /zi 4000 lei
Numarul zilnic de tranzactii la POS (sau internet)/ATM 10

1Comisionul are valoarea 0 (zero) daca sunt incasate  venituri recurente intr-un cont curent deschis la Banca, prin Oferta GeniusCont. Prin venit recurent se intelege acel venit care indeplineste cumulativ urmatoarele conditii: (i) provine din salariu, pensie, activitati independente, chirii sau din alte surse legitime de acest tip. Cu titlu de exemplu, nu reprezinta venit recurent sumele incasate dintr-un alt cont al Clientului deschis la Banca, sumele provenite din depozite ajunse la maturitate si/sau din dobanzile aferente, sumele provenite din imprumuturi acordate de Banca etc., (ii) este incasat cu recurenta lunara, (iii) este in valoare de minim 700 LEI/cont curent/luna, cu exceptia veniturilor provenite din pensie incasate prin Casa Nationala de Pensii Publice, pentru care nu exista limita de suma. 

Comisionul nu are valoarea 0 (zero), aplicandu-se valoarea alternativa, in urmatoarele cazuri: (i) Clientul nu a optat pentru contul curent cu venit recurent, caz in care valoarea alternativa se aplica de la data incheierii contractului (ii) Clientul a optat pentru contul curent cu venit recurent  dar timp de 3 luni consecutive nu incaseaza venituri recurente in contul curent, caz in care valoarea alternativa se aplica incepand cu a 4-a luna, dupa data de 10 a respectivei luni.  In ambele cazuri, in situatia in care Clientul incepe sa incaseze venituri recurente in contul curent timp de trei luni consecutive, comisionul revine la valoarea 0, incepand cu a 4-a luna, dupa data de 10 a respectivei luni.

2Se aplica pentru tranzactiile internationale efectuate cu cardul atunci cand moneda tranzactiei este diferita de Euro, la cursul valutar la care Organizatia de Carduri (Visa/MasterCard) efectueaza schimbul valutar intre moneda tranzactiei originale si moneda de decontare (Euro).

*Grupul UniCredit este prezent in urmatoarele tari: Romania, Italia, Austria, Germania, Bosnia - Hertegovina, Bulgaria, Croatia, Cehia, Ungaria, Polonia, Rusia, Serbia, Slovacia, Slovenia, Turcia, Ucraina.

Siguranta
  • Serviciul 3D Secure - pentru plati in siguranta pe Internet
  • Info SMS - aplicatie prin care esti intotdeauna la curent cu tranzactiile asociate cardului tau, direct pe telefonul mobil

 

Visa Gold

Cardul de debit Visa Gold cu tehnologia contactless iti ofera, pe langa acces si control total si permanent asupra banilor tai, beneficii speciale de care se pot bucura doar clientii Visa Gold.

 

  • Faci cumparaturi oriunde in lume, inclusiv pe Internet, sigur si comod, fara comision;
  • Te poti bucura de plati rapide pentru cumparaturi de pana la 100 lei, pentru care nu mai este necesar sa introduci codul PIN, solicitand activarea optiunii platilor contactless apeland Info Center 021 200 20 20;
  • Ai acces non-stop la contul curent pentru retrageri de numerar de la bancomat, in tara si strainatate;
  • Platesti facturi de utilitati direct cu cardul la bancomatele UniCredit Bank, fara alte drumuri;
  • Retragi numerar la POS (concomitent cu efectuarea unei tranzactii de plata cu cardul) la un comerciant care foloseste un POS UniCredit Bank sau al altei banci care permite acest serviciu. Conditiile serviciului Cash-Back la POS sunt disponibile in sectiunea "Documente Utile";
  • Beneficiezi de reduceri la comerciantii parteneri UniCredit Bank, prin programul Discountry;
  • Daca iti iei salariul pe card poti opta pentru Descoperitul de cont, in valoare de pana la 6 salarii nete;
  • Poti solicita emiterea de carduri suplimentare, cu optiunea de a limita accesul la fondurile disponibile in contul curent prin personalizarea limitelor zilnice de tranzactionare.
Beneficii exclusiviste

Ai acces la Visa Luxury Hotels  - o selectie a celor mai elegante hoteluri din intreaga lume; acest program ofera beneficii in exclusivitate pentru posesorii Visa Gold:

  • statut de invitat VIP;
  • cea mai buna oferta de cazare disponibila;
  • camera mai buna la sosire, atunci cand este posibil;
  • mic dejun continental;
  • Internet gratuit in camera sau parcare cu valet;
  • check-out la ora 3 PM, atunci cand este posibil;
  • voucher in valoare de 25 dolari (sau echivalent) pentru mancare sau bautura.

Mai multe beneficii oferite de Visa poti regasi aici.

Servicii
  • Setarea sau schimbarea codului PIN ales de tine, printr-un simplu apel telefonic la Info Center, urmarind instructiunile robotului sau la orice bancomat UniCredit Bank;
  • Ai acces la servicii in regim de urgenta in strainatate in cazul pierderii/furtului cardului pentru eliberare de numerar sau inlocuire card: serviciul este furnizat de Visa Global Customer Care Services, apeland gratuit centrul de asistenta la 001.303.967.1096
  • Vizualizezi oricand ultimele 10 tranzactii efectuate in contul curent, prin intermediul optiunii mini-extras de cont, disponibila la bancomatele UniCredit Bank;
  • Depuneri de numerar la ATM UniCredit Bank;
  • Interogare sold la ATM (in tara sau strainatate) sau la POS (la comerciantii parteneri UniCredit Bank);
  • Mail Order/ Telephone Order (MOTO) - tranzactie prin care datele cardului sunt transmise prin telefon sau mail (se pot efectua exclusiv in cazul in care exista un acord separat in acest sens).
Cat ma costa?
COMISION ANUAL DE ADMINISTRARE
Card principal 200 lei
Card suplimentar 140 lei
COMISIOANE TRANZACTII
Tranzactie POS/Internet, nationala/internationala 0
Comision retragere numerar la ATM in reteaua Grupului UniCredit* 0 lei1 / 0,2% min 0,5 lei
Comision retragere numerar la ATM in reteaua altor banci din Romania 1% + 2,5 lei, min  5 lei
Comision retragere numerar la ATM in reteaua altor banci din straintate 2,5% + 7 lei
Comision retragere numerar de la ghiseele altor banci 2,5% + 7 lei
Interogare sold la ATM in reteaua Grupului UniCredit* 0 lei1 / 0,3 lei
Interogare sold la ATM in reteaua altor banci din Romania si strainatate 2,5 lei
Comision tranzactie quasi-cash 2,5% + 7 lei
Tranzactie Cash Back la POS (obtinere numerar la POS 1 leu
Inlocuire card (pierdut, furat, deteriorat, schimbare nume) 20 lei
Refuz de plata nejustificat  30 lei
Comision de conversie valutara2 1%
Returnare card in regim de urgenta in strainatate3 50 euro
Inlocuire card in regim de urgenta in strainatate3 150 euro
Eliberare numerar  in regim de urgenta in strainatate3 100 euro
LIMITE DE TRANZACTIONARE
Limita zilnica de utilizare POS (sau internet) /zi 8000 lei
Limita zilnica de utilizare pe ATM /zi 8000 lei
Numarul zilnic de tranzactii la POS (sau internet)/ATM 10

1 Comisionul are valoarea 0 (zero) daca sunt incasate  venituri recurente intr-un cont curent deschis la Banca, prin Oferta GeniusCont. Prin venit recurent se intelege acel venit care indeplineste cumulativ urmatoarele conditii: (i) provine din salariu, pensie, activitati independente, chirii sau din alte surse legitime de acest tip. Cu titlu de exemplu, nu reprezinta venit recurent sumele incasate dintr-un alt cont al Clientului deschis la Banca, sumele provenite din depozite ajunse la maturitate si/sau din dobanzile aferente, sumele provenite din imprumuturi acordate de Banca etc., (ii) este incasat cu recurenta lunara, (iii) este in valoare de minim 700 LEI/cont curent/luna, cu exceptia veniturilor provenite din pensie incasate prin Casa Nationala de Pensii Publice, pentru care nu exista limita de suma. 

Comisionul nu are valoarea 0 (zero), aplicandu-se valoarea alternativa mentionata, in urmatoarele cazuri: (i) Clientul nu a optat pentru contul curent cu venit recurent, caz in care valoarea alternativa se aplica de la data incheierii contractului (ii) Clientul a optat pentru contul curent cu venit recurent  dar timp de 3 luni consecutive nu incaseaza venituri recurente in contul curent, caz in care valoarea alternativa se aplica incepand cu a 4-a luna, dupa data de 10 a respectivei luni.  In ambele cazuri, in situatia in care Clientul incepe sa incaseze venituri recurente in contul curent timp de trei luni consecutive, comisionul revine la valoarea 0, incepand cu a 4-a luna, dupa data de 10 a respectivei luni.

2 Se aplica pentru tranzactiile internationale efectuate cu cardul atunci cand moneda tranzactiei este diferita de Euro, la cursul valutar la care Organizatia de Carduri (Visa/MasterCard) efectueaza schimbul valutar intre moneda tranzactiei originale si moneda de decontare (Euro).

3 Echivalent in Lei la cursul de schimb al Bancii din ziua postarii comisionului. Valoarea comisioanelor Visa/MasterCard se modifica in functie de politica acestor companii. De la data modificarii se vor aplica noile valori comunicate de Organizatia de Carduri, Banca nefiind obligata sa notifice in prealabil clientul.

*  Grupul UniCredit este prezent in urmatoarele tari: Romania, Italia, Austria, Germania, Bosnia - Hertegovina, Bulgaria, Croatia, Cehia, Ungaria, Polonia, Rusia, Serbia, Slovacia, Slovenia, Turcia, Ucraina.

Siguranta
  • Ai asigurare gratuita cand calatoresti in strainatate, daca platesti cel putin una dintre cheltuielile de calatorie in avans cu cardul Visa Gold. Consulta Conditiile generale de asigurare pentru calatorie in strainatate din sectiunea "Documente utile";
  • Serviciul 3D Secure - pentru plati in siguranta pe Internet;
  • Info SMS - aplicatie prin care esti intotdeauna la curent cu tranzactiile asociate cardului tau, direct pe telefonul mobil.

 

Mastercard Standard

Cardul de debit Mastercard Standard cu tehnologia contactless iti ofera control total asupra banilor din cont, atat in tara cat si in strainatate.

 

  • Faci cumparaturi oriunde in lume, inclusiv pe Internet, sigur si comod, fara comision;
  • Te poti bucura de plati rapide pentru cumparaturi de pana la 100 lei, pentru care nu mai este necesar sa introduci codul PIN, solicitand activarea optiunii platilor contactless apeland Info Center 021 200 20 20;
  • Ai acces non-stop la contul curent pentru retrageri de numerar de la bancomat, in tara si strainatate;
  • Platesti facturi de utilitati direct cu cardul la bancomatele UniCredit Bank, fara alte drumuri;
  • Retragi numerar la POS (concomitent cu efectuarea unei tranzactii de plata cu cardul) la un comerciant care foloseste un POS UniCredit Bank sau al altei banci care permite acest serviciu. Conditiile serviciului Cash-Back la POS sunt disponibile in sectiunea "Documente Utile";
  • Beneficiezi de reduceri la comerciantii parteneri UniCredit Bank, prin programul Discountry;
  • Daca iti iei salariul pe card poti opta pentru Descoperitul de cont, in valoare de pana la 6 salarii nete;
  • Poti solicita emiterea de carduri suplimentare, cu optiunea de a limita accesul la fondurile disponibile in contul curent prin personalizarea limitelor zilnice de tranzactionare.
Servicii
  • Setarea sau schimbarea codului PIN ales de tine, printr-un simplu apel telefonic la Info Center, urmarind instructiunile robotului sau la orice bancomat UniCredit Bank;
  • Vizualizezi oricand ultimele 10 tranzactii efectuate in contul curent, prin intermediul optiunii mini-extras de cont, disponibila la bancomatele UniCredit Bank;
  • Depuneri de numerar la ATM UniCredit Bank;
  • Interogare sold la ATM (in tara sau strainatate) sau la POS (la comerciantii parteneri UniCredit Bank);
  • Mail Order/ Telephone Order (MOTO) - tranzactie prin care datele cardului sunt transmise prin telefon sau mail (se pot efectua exclusiv in cazul in care exista un acord separat in acest sens).

 

Cat ma costa?
COMISION ANUAL DE ADMINISTRARE
Card principal 25 lei
Card suplimentar 25 lei
COMISIOANE TRANZACTII
Tranzactie POS/Internet, nationala/internationala 0
Comision retragere numerar la ATM in reteaua Grupului UniCredit* 0 lei1 / 0,2% min 0,5 lei
Comision retragere numerar la ATM in reteaua altor banci din Romania 1% + 2,5 lei, min  5 lei
Comision retragere numerar la ATM in reteaua altor banci din straintate 2,5% + 7 lei
Comision retragere numerar de la ghiseele altor banci 2,5% + 7 lei
Interogare sold la ATM in reteaua Grupului UniCredit * 0 lei1 / 0,3 lei
Interogare sold la ATM in reteaua altor banci din Romania si strainatate 2,5 lei
Comision tranzactie quasi-cash 2,5% + 7 lei
Tranzactie Cash Back la POS (obtinere numerar la POS 1 leu
Inlocuire card (pierdut, furat, deteriorat, schimbare nume) 20 lei
Refuz de plata nejustificat  30 lei
Comision de conversie valutara2 1%
LIMITE DE TRANZACTIONARE
Limita zilnica de utilizare POS (sau internet) /zi 8000 lei
Limita zilnica de utilizare pe ATM /zi 4000 lei
Numarul zilnic de tranzactii la POS (sau internet)/ATM 10

1Comisionul are valoarea 0 (zero) daca sunt incasate  venituri recurente intr-un cont curent deschis la Banca, prin Oferta GeniusCont. Prin venit recurent se intelege acel venit care indeplineste cumulativ urmatoarele conditii: (i) provine din salariu, pensie, activitati independente, chirii sau din alte surse legitime de acest tip. Cu titlu de exemplu, nu reprezinta venit recurent sumele incasate dintr-un alt cont al Clientului deschis la Banca, sumele provenite din depozite ajunse la maturitate si/sau din dobanzile aferente, sumele provenite din imprumuturi acordate de Banca etc., (ii) este incasat cu recurenta lunara, (iii) este in valoare de minim 700 LEI/cont curent/luna, cu exceptia veniturilor provenite din pensie incasate prin Casa Nationala de Pensii Publice, pentru care nu exista limita de suma. 

Comisionul nu are valoarea 0 (zero), aplicandu-se valoarea alternativa, in urmatoarele cazuri: (i) Clientul nu a optat pentru contul curent cu venit recurent, caz in care valoarea alternativa se aplica de la data incheierii contractului (ii) Clientul a optat pentru contul curent cu venit recurent  dar timp de 3 luni consecutive nu incaseaza venituri recurente in contul curent, caz in care valoarea alternativa se aplica incepand cu a 4-a luna, dupa data de 10 a respectivei luni.  In ambele cazuri, in situatia in care Clientul incepe sa incaseze venituri recurente in contul curent timp de trei luni consecutive, comisionul revine la valoarea 0, incepand cu a 4-a luna, dupa data de 10 a respectivei luni.

2Se aplica pentru tranzactiile internationale efectuate cu cardul atunci cand moneda tranzactiei este diferita de Euro, la cursul valutar la care Organizatia de Carduri (Visa/Mastercard) efectueaza schimbul valutar intre moneda tranzactiei originale si moneda de decontare (Euro).

* Grupul UniCredit este prezent in urmatoarele tari: Romania, Italia, Austria, Germania, Bosnia - Hertegovina, Bulgaria, Croatia, Cehia, Ungaria, Polonia, Rusia, Serbia, Slovacia, Slovenia, Turcia, Ucraina.

Siguranta
  • Serviciul 3D Secure - pentru plati in siguranta pe Internet;
  • Info SMS - aplicatie prin care esti intotdeauna la curent cu tranzactiile asociate cardului tau, direct pe telefonul mobil.

 

Mastercard Young

Cardul de debit Mastercard Young este instrumentul optim de plata pentru copii cu varste intre 6 si 18 ani.

 

  • Cu Mastercard Young, copiii invata sa-si gestioneze singuri banii din contul curent alimentat de parinti si chiar sa faca mici economii;
  • Cardul se adreseaza copiilor cu varste intre 6 si 18 ani, iar contul la care este atasat cardul poate fi deschis in Lei, EUR si USD;
  • Cu cardul Mastercard Young aveti acces la Mobile si Online Banking (serviciu de tipul Internet banking) pentru a putea vizualiza oricand tranzactiile realizate. Cele doua aplicatii sunt disponibile atat pentru parinti cat si pentru copii. Pentru un plus de siguranta, parintii au drepturi aditionale privind diverse modificari pe care le pot face prin Online sau Mobile Banking, fata de copii. De exemplu, pot modifica limitele de tranzactionare sau pot efectua refuz la plata online;
  • Cumparaturi sigure! Cardul nu poate fi folosit pentru retragere de numerar, la ATM si nici pentru orice tip de cumparaturi nepotrivite pentru copii;
  • Se pot face plati contactless pentru cumparaturi de pana la 100 lei, fara sa fie necesara introducerea codului PIN;
  • Limita cardului privind valoarea cumparaturilor zilnice este de 200 lei/zi si poate fi modificata doar de catre parinti, prin Mobile sau Online Banking;
  • Costuri ZERO! Cardul este atasat contului curent GeniusCont Junior, cu zero costuri de furnizare (emitere si administrare) pentru contul in Lei;
  • Copilul poate economisi prin transfer direct intr-un cont de Economii Junior, pentru care primeste dobanda lunara avantajoasa.
Servicii
  • Setarea sau schimbarea codului PIN se poate face atat de parinte cat si de copil, cu un simplu apel telefonic la InfoCenter si urmand instructiunile robotului sau la orice ATM UniCredit Bank;
  • Vizualizati oricand ultimele 10 tranzactii efectuate in contul curent prin intermediul optiunii mini-extras de cont, disponibila la ATM-urile UniCredit Bank;
  • Depuneri de numerar la ATM-urile UniCredit Bank;
  • Interogare sold la ATM (in tara sau strainatate) sau la POS (la comerciantii parteneri UniCredit Bank);
  • Prin Mobile Banking, blocarea sau deblocarea instant a cardului.

 

Cat ma costa?
COMISION ANUAL DE ADMINISTRARE
Card principal1  comision 0 indiferent de valuta cardului (lei, EUR,USD)
Card suplimentar optiune indisponibila
COMISIOANE TRANZACTII
Tranzactie POS/Internet, nationala/internationala 0
Interogare sold la ATM in reteaua Grupului UniCredit* 0 lei
Interogare sold la ATM in reteaua altor banci din Romania si strainatate 2,5 lei
Inlocuire card (pierdut, furat, deteriorat, schimbare nume) 20 lei
Refuz de plata nejustificat  30 lei
Comision de conversie valutara2 1%
LIMITE DE TRANZACTIONARE
Limita zilnica de utilizare POS (sau internet) /zi 200 lei
Limita zilnica de utilizare pe ATM /zi optiune indisponibila
Numarul zilnic de tranzactii la POS (sau internet) 10

 

1Cardul Mastercard Young poate fi atasat doar Contului Curent Junior;

2Se aplica pentru tranzactiile internationale efectuate cu cardul atunci cand moneda tranzactiei este diferita de Euro, la cursul valutar la care Organizatia de Carduri (Visa/Mastercard) efectueaza schimbul valutar intre moneda tranzactiei originale si moneda de decontare (Euro);

*Grupul UniCredit este prezent in urmatoarele tari: Romania, Italia, Austria, Germania, Bosnia - Hertegovina, Bulgaria, Croatia, Cehia, Ungaria, Polonia, Rusia, Serbia, Slovacia, Slovenia, Turcia, Ucraina.

Siguranta
  • Serviciul 3D Secure - pentru plati in siguranta pe Internet;
  • Info SMS - aplicatie prin care esti intotdeauna la curent cu tranzactiile asociate cardului tau, direct pe telefonul mobil. Pentru mai multe detalii, consulta lista de tarife si comisioane. 

 

Mastercard Platinum

Cardul de debit Mastercard Platinum cu tehnologia contactless va fi partenerul dumneavoastra în explorarea celor mai selecte magazine si destinatii din lume. Este cheia catre servicii si experiente de neuitat, catre locuri si branduri sinonime cu stilul si rafinamentul, în orice colt al lumii v-ati afla!

 

  • Faci cumparaturi oriunde in lume, inclusiv pe Internet, sigur si comod, fara comision;
  • Te poti bucura de plati rapide pentru cumparaturi de pana la 100 lei, pentru care nu mai este necesar sa introduci codul PIN, solicitand activarea optiunii platilor contactless apeland Info Center 021 200 20 20;
  • Ai acces non-stop la contul curent pentru retrageri de numerar de la bancomat, in tara si strainatate;
  • Platesti facturi de utilitati direct cu cardul la bancomatele UniCredit Bank, fara alte drumuri;
  • Retragi numerar la POS (concomitent cu efectuarea unei tranzactii de plata cu cardul) la un comerciant care foloseste un POS UniCredit Bank sau al altei banci care permite acest serviciu. Conditiile serviciului Cash-Back la POS sunt disponibile in sectiunea "Documente Utile";
  • Beneficiezi de reduceri la comerciantii parteneri UniCredit Bank, prin programul Discountry;
  • Daca iti iei salariul pe card poti opta pentru Descoperitul de cont, in valoare de pana la 6 salarii nete;
  • Poti solicita emiterea de carduri suplimentare, cu optiunea de a limita accesul la fondurile disponibile in contul curent prin personalizarea limitelor zilnice de tranzactionare.
Beneficii exclusiviste
  • Cardul Priority Pass - acces gratuit in peste 1200 de saloanele VIP ale aeroporturilor internationale; In Romania, cardul de membru Priority Pass ofera acces in Business Lounge-urile aeroporturilor din Cluj-Napoca si Timisoara;
  • Acces gratuit in salonul Mastercard Business Lounge din aeroporturile Henri Coanda Otopeni si Viena;
  • Programul Oferte Premium Mastercard, in care fiecare plata cu cardul in locatiile partenere este o experienta memorabila, asociata cu un cadou, discount sau momente de nepretuit.
Servicii
  • Setarea sau schimbarea codului PIN ales de tine, printr-un simplu apel telefonic la Info Center, urmarind instructiunile robotului sau la orice bancomat UniCredit Bank;
  • Ai acces la servicii in regim de urgenta in strainatate in cazul pierderii/furtului cardului pentru eliberare de numerar sau inlocuire card; serviciul este furnizat de Centrul de Asistenta Mastercard, apeland 001.800.627.8732;
  • Vizualizezi oricand ultimele 10 tranzactii efectuate in contul curent, prin intermediul optiunii mini-extras de cont, disponibila la bancomatele UniCredit Bank;
  • Depuneri de numerar la ATM UniCredit Bank;
  • Interogare sold la ATM (in tara sau strainatate) sau la POS (la comerciantii parteneri UniCredit Bank);
  • Mail Order/ Telephone Order (MOTO) - tranzactie prin care datele cardului sunt transmise prin telefon sau mail (se pot efectua exclusiv in cazul in care exista un acord separat in acest sens).
Cat ma costa?

Cardul Mastercard Platinum se poate emite gratuit, cu ZERO taxa de administrare si ZERO comision la orice ATM, oriunde in lume, in cazul indeplinirii conditiilor ofertei tranzactionale GeniusCont Platinum.

COMISION ANUAL DE ADMINISTRARE
Card principal 500 lei
Card suplimentar 250 lei
COMISIOANE TRANZACTII
Tranzactie POS/Internet, nationala/internationala 0
Comision retragere numerar la ATM in reteaua Grupului UniCredit 0,2% min 0,5 lei
Comision retragere numerar la ATM in reteaua altor banci din Romania 1% + 2,5 lei, min  5 lei
Comision retragere numerar la ATM in reteaua altor banci din straintate 2,5% + 7 lei
Comision retragere numerar de la ghiseele altor banci 2,5% + 7 lei
Interogare sold la ATM in reteaua Grupului UniCredit* 0
Interogare sold la ATM in reteaua altor banci din Romania si strainatate 2,5 lei
Comision tranzactie quasi-cash 2,5% + 7 lei
Tranzactie Cash Back la POS (obtinere numerar la POS) 1 leu
Inlocuire card (pierdut, furat, deteriorat, schimbare nume) 20 lei
Refuz de plata nejustificat  30 lei
Comision de conversie valutara1 1%
Returnare card in regim de urgenta in strainatate2 50 euro
Inlocuire card in regim de urgenta in strainatate2 150 euro
Eliberare numerar  in regim de urgenta in strainatate2 100 euro
LIMITE DE TRANZACTIONARE
Limita zilnica de utilizare POS (sau internet) /zi 20000 lei
Limita zilnica de utilizare pe ATM /zi 20000 lei
Numarul zilnic de tranzactii la POS (sau internet)/ATM 20

1Se aplica pentru tranzactiile internationale efectuate cu cardul atunci cand moneda tranzactiei este diferita de Euro, la cursul valutar la care Organizatia de Carduri (Visa/Mastercard) efectueaza schimbul valutar intre moneda tranzactiei originale si moneda de decontare (Euro).

2Echivalent in Lei la cursul de schimb al Bancii din ziua postarii comisionului. Valoarea comisioanelor Mastercard se modifica in functie de politica acestor companii. De la data modificarii se vor aplica noile valori comunicate de Organizatia de Carduri, Banca nefiind obligata sa notifice in prealabil clientul.

*Grupul UniCredit este prezent in urmatoarele tari: Romania, Italia, Austria, Germania, Bosnia - Hertegovina, Bulgaria, Croatia, Cehia, Ungaria, Rusia, Serbia, Slovacia, Slovenia, Turcia, Euronet este un procesator de plati care detine o retea independent de ATM-uri in Romania, partener UniCredit Bank.

Siguranta
  • Program de protectie complex - asigurari gratuite care acopera diverse evenimente. Este reconfortant sa stiti ca sunteti protejat, indiferent de ce situatii neprevazute pot aparea. De la cheltuieli medicale de urgenta, pana la intarzierea/pierderea bagajelor sau pentru protectia pretului si a cumparaturilor efectuate prin intermediul cardului. Consulta Conditiile generale de asigurare pentru calatorie in strainatate din sectiunea "Documente utile";
  • Serviciul 3D Secure - pentru plati in siguranta pe Internet;
  • Info SMS - aplicatie prin care esti intotdeauna la curent cu tranzactiile asociate cardului tau, direct pe telefonul mobil.

Intrebari si Raspunsuri

Cum ma protejez de fraude?

In unele situatii, posesorii de carduri sunt sunati de catre persoane care pretind a fi de la diverse institutii (Brigada Antifrauda, ANAF, DIICOT, DNA), si le sunt solicitate informatii despre card: numarul de card, data expirarii, codul de securitate etc. Ulterior, datele obtinute in acest fel sunt folosite pentru tranzactii pe Internet.

 

Care sunt elementele importante ale unui card?

  • numarul cardului (evidentiat pe fata cardului);
  • data de expirare (evidentiata pe fata cardului)
  • PIN-ul (cod secret, comunicat de banca, necesar in validarea operatiunilor care necesita o astfel de validare);
  • codul de securitate (trei cifre evidentiate pe verso card, utilizat in efectuarea anumitor operatiuni fara prezenta cardului, cum ar fi rezervarile la hotel, etc);
  • parola 3D Secure (parola cunoscuta numai de catre posesor
  • pentru efectuarea operatiunilor pe internet in maxima siguranta).

 

Informatii privind siguranta cardului

  • datele confidentiale (PIN, parola 3D, etc) nu trebuie comunicate nimanui;
  • extrasul de cont trebuie verificat periodic, iar daca sunt identificate operatiuni nerecunoscute, trebuie anuntata de urgenta banca in vederea blocarii cardului si efectuarii unor demersuri specifice;
  • cardul nu trebuie instrainat nimanui, nici chiar membrilor familiei. In cazul in care posesorul cardului doreste sa acorde acces la cont unui alte persoane poate solicita emiterea unui card de utilizator autorizat (card suplimentar).

 

Sfaturi utile persoanelor care detin un card

  • Nu oferiti informatii despre carduri, precum numarul cardului, data expirarii, codul din 3 cifre de securitate aflat pe spatele cardului (CVV2/CVC2) prin intermediul telefonului. Banca / Politia /Procuratura nu cer niciodata astfel de informatii prin telefon;
  • Luati toate masurile necesare si suficiente pentru a mentine confidentialitatea codului PIN, a codului CVV2/CVC2 si a parolei 3D-Secure. Pentru a proteja integritatea acestora: 
  1. nu dezvaluiti, direct sau indirect, PIN-ul, codul CVV2/CVC2 si parola 3D-Secure altor persoane;
  2. nu imprumutati cardul altor persoane;
  3. asigurati-va ca in timpul tranzactiilor bancare cardul ramane sub atenta dvs. supraveghere;
  4. distrugeti plicul cu codul PIN primit de la banca emitenta a cardului, dupa ce ati memorat PIN-ul;
  5. nu inscrieti niciodata PIN-ul pe card;
  6. nu dezvaluiti niciodata PIN-ul altor persoane, chiar daca acestea sunt sau se prezinta drept angajati ai bancii sau ai unor autoritati sau sunt ;
  7. nu tastati PIN-ul pe site-uri de Internet;
  8. asigurati-va ca in timpul tranzactiilor bancare efectuate cu folosirea PIN-ului, acesta nu este dezvaluit (voluntar sau involuntar) altor persoane.
  • Pentru asigurarea securitatii tranzactiilor efecuate prin Internet, sfatuim clientii sa inroleze cardul in serviciul 3D Secure. Inrolarea in acest serviciu ofera o siguranta sporita in efectuarea tranzactiilor prin Internet.

 

Daca exista clienti care au fost victime ale unui astfel de fraude, acestia trebuie sa raporteze evenimentul imediat la 112, precum si la banca emitenta a cardului.

Pot face plati in siguranta pe Internet cu cardurile de debit emise de UniCredit Bank?

Poti face plati pe Internet in conditii de maxima siguranta cu toate cardurile de debit emise de UniCredit Bank, in urma inrolarii cardului in serviciul 3D Secure, in cazul in care site-ul comerciantului respectiv nu impune anumite restrictii.

Ce detalii de pe card trebuie introduse la efectuarea unei plati pe Internet?

Pentru efectuarea unei plati pe Internet sunt necesare urmatoarele date:

  • tip card;
  • nume (asa cum apare pe card);
  • numarul cardului (cele 4 grupuri a cate 4 cifre aflate pe card);
  • data expirarii cardului (se gaseste sub numarul cardului si este de forma ll/aa);
  • codul/numarul CVV (pentru Visa) / CVC (pentru Mastercard) (codul de 3 cifre aflat pe spatele cardului);
  • parola 3D Secure, in cazul in care ti se solicita.
Pot anula o plata cu cardul?

Daca tranzactia nu s-a decontat (este in curs de procesare), o poti anula numai prin contactarea comerciantului. Acest tip de tranzactii nu pot fi anulate prin contactarea bancii.

Daca tranzactia s-a decontat (apare pe extrasul de cont), o poti contesta la banca, iar banca va incerca recuperarea sumei de bani de la comerciant, prin intermediul bancii acestuia (operatiune numita „refuz de plata”).

Care sunt limitele de tranzactionare cu cardul si ce pot face daca am nevoie de modificarea lor (marire/micsorare)?
  • Limitele de tranzactionare cu cardul sunt diferite in functie de tipul de card, precum si in functie de tipul tranzactiei;
  • Poti oricand sa maresti sau sa diminuezi limitele zilnice de tranzactionare din aplicatia Mobile Banking sau prin intermediul Online Banking (de tipul Internet banking) sau apeland serviciul Info Center la 021 200 20 20 sau la *2020 (de pe mobil) solicitand modificarea lor, in functie de nevoile tale. Descarca aplicatia Mobile Banking din App Store sau Google Play si descopera toate beneficiile. Mai multe detalii in sectiunea dedicata Mobile Banking.
Cum procedez pentru blocarea cardului?

Blocarea cardului se poate face instant din aplicatia Mobile Banking sau sunand la serviciul Info Center la 021 200 20 20 sau *2020 (de pe mobil), numar de telefon apelabil non-stop. Descarca aplicatia Mobile Banking din App Store sau Google Play si descopera toate beneficiile. Mai multe detalii in sectiunea dedicata Mobile Banking.

Cardul se reinnoieste automat?

In cazul cardurilor utilizate in mod frecvent, reinnoirea se face automat iar noul card este transmis in sucursala de care apartii cu aproximativ 30 de  zile inainte de data expirarii (cardul expira la sfarsitul lunii inscrise pe el).

Cum anulez un card de debit?

In vederea anularii cardului atasat unui cont deschis la UniCredit Bank trebuie sa te adresezi sucursalei de care apartii. Sunt necesare prezenta titularului de cont si prezentarea actului de identitate.

 

Spinning wheel animation

Loading