Skip to main content


Noutati 3D Secure!


Incepand cu data de 10.06.2017, noile conditii de utilizare a Serviciului 3D Secure presupun modificarea modalitatii de verificare si identificare a identitatii titularului contului din care Detinatorul cardului si/sau Utilizatorul cardului recunoscut si acceptat de catre Detinatorul cardului, ca avand acces la disponibilul din contul de card, precum si modificarea modului de validare a tranzactiilor de plata efectuate pe site-urile comerciantilor inrolati in sistemul 3D Secure (platfoma Verified by Visa si/sau MasterCard® SecureCode™).

Astfel, parola personala care a fost setata la activarea Serviciului 3D Secure va fi inlocuita cu o parola dinamica, reprezentata de un cod unic generat pentru fiecare tranzactie online si transmis prin SMS la numarul de telefon mobil al Detinatorului cardului sau, in cazul in care tranzactia este efectuata de catre Utilizatorul cardului, la numarul de telefon mobil al acestuia, astfel cum aceste numere de telefon au fost declarate Bancii. Parola dinamica este necesara pentru validarea tranzactiei online care se efectueaza.


Avantajele parolei dinamice pentru Serviciul 3D Secure!

Cresterea gradului de securitate la utilizarea cardului pentru plati pe Internet, parola dinamica fiind temporara si unica, valabila exclusiv pentru validarea tranzactiei pentru care a fost generata.

Nu mai este necesara memorarea unei parole.

Parola dinamica permite activarea serviciului 3D Secure in mod automat, incepand cu data de 10.06.2017 nemaifiind astfel necesara activarea serviciului pe site-ul Bancii in scopul stabilirii datelor de identificare (cod utilizator/parola).  


Etapele efectuarii tranzactiilor online prin Serviciul 3D Secure folosind parola dinamica!

Alege produsele si finalizeaza comanda


Introdu datele cardului


Primesti prin SMS parola dinamica

(codul valabil timp de 10 minute, in cazul expirarii trebuie sa reiei plata)

Introdu parola dinamica

pentru confirmarea si finalizarea tranzactiei online


Ce ai de facut ?

Nimic mai simplu! Pentru a permite primirea parolei dinamice, va rugam ca Detinatorul cardului sa se asigure ca a furnizat Bancii un numar de telefon mobil valid, atat pentru cardurile principale, al caror titular este, cat si pentru cele suplimentare ale Utilizatorilor recunoscuti si acceptati. Furnizarea/actualizarea numerelor de telefon mobil (daca este cazul) se poate efectua apeland Info Center la +40 21 200 2020 (apel tarif normal in reteaua fixa Telekom Romania) sau *2020 (apel tarif normal in retelele mobile Orange, RCS&RDS, Telekom Romania, Vodafone) ori vizitand orice sucursala UniCredit Bank.

In cazul in care, Detinatorul cardului nu va proceda la furnizarea/actualizarea numarului sau de telefon mobil sau al Utilizatorului cardului pana la 10.06.2017, Banca se va afla in imposibilitatea de a oferi in continuare acces la Serviciul 3D Secure. Detalii cu privire la Regulile si conditiile de utilizare a Serviciului 3D Secure pot fi consultate aici.


Multumim pentru incredere si te asiguram in continuare de sprijinul nostru in vederea accesarii de produse si servicii la standarde inalte, in conditii competitive.


Echipa UniCredit

Mobile Phones
Mobile Banking

Ai propria sucursala UniCredit Bank in buzunar

Cu ZERO comision de administrare

Spinning wheel animation

Loading