Acum un an, am decis ca vrem sa ducem mai departe grija pe care o acordam clientilor nostri. Asa ca, in mai 2018, am lansat Upgrade – un nou model de servisare adresat unei categorii speciale de clienti, prin care sa le oferim acces la un nou nivel de lifestyle in banking, ajutandu-i sa ramana aproape de lucrurile care conteaza pentru ei – in business si in viata personala.

In 12 luni, am reusit sa construim, impreuna cu voi, o adevarata comunitate in jurul platformei Upgrade. Din partea intregii echipe UniCredit Bank, va multumim pentru tot sprijinul si implicarea in dezvoltarea acestei comunitati!

De la evenimentele dedicate si pana la newsletterele lunare, ne-am bucurat de fiecare data cand am primit feedback-ul vostru. Parerea fiecaruia dintre clientii nostri este extrem de importanta pentru noi, pentru ca ne arata cum ne putem imbunatati constant serviciile si produsele.

De exemplu, in ultimul sondaj referitor la serviciul Upgrade, ne-ati spus ca unul dintre cele mai utile beneficii Upgrade este relatia directa dintre client si banca, prin intermediul unui manager de cont. De asemenea, pachetul Platinum de beneficii si serviciile personalizate nevoilor beneficiarilor a fost in topul mentiunilor referitoare la cum serviciile UniCredit Bank se diferentiaza de serviciile altor banci.

Nu in ultimul rand, produsele de investitii variate, serviciile prompte si de calitate, dar si informatiile complete si detaliate despre procesele bancare si produsele noastre sunt cateva dintre punctele cheie care fac cu adevarat diferenta pentru voi in interactiunea cu UniCredit Bank.

In continuare, obiectivul nostru este sa continuam dezvoltarea serviciilor Upgrade, in acord cu nevoile si preferintele voastre. Va multumim inca o data pentru sprijin si speram sa va avem alaturi de noi si la urmatoarea aniversare!