Noutati

Te anuntam din timp de proiectele noastre, pentru a fi la curent cu ultimele noutati.

Anunt privind stabilirea ratelor dobanzii obligatiunilor aferente primului cupon

Mai multe informatii se pot gasi aici

Decizie aprobare prospect obligatiuni UniCredit Bank

Mai multe informatii se pot gasi aici

Prospect Obligatiuni UniCreditBank

Mai multe informatii se pot gasi aici

Amendament Prospect Obligatiuni UniCreditBank

Mai multe informatii se pot gasi aici

UniCredit Bank, partener oficial al Summer Well Festival 2016

Pentru al treilea an consecutiv, UniCredit te insoteste la Summer Well si-ti transforma experienta de festival in distractie fara griji.

Astfel, cu sprijinul UniCredit Bank:

  • linia de autobuze RATB dedicata festivalului a fost extinsa ca program si numar de vehicule, atat inspre domeniul Stirbey cat si inapoi spre Bucuresti. Sambata, 13 august si duminica, 14 august, mai multe autobuze te vor duce si aduce de la festival. Acestea vor pleca din Bucuresti din statia aflata in spatele muzeului Taranului Roman, la intervale de 15-20 de minute, intre orele 14.30-21.30. Plecarile din Buftea se vor face pana la ora 03:30, din statia amenajata langa Domeniul Stirbey.
  • garderoba. La intrarea pe Domeniul Stirbey, poti lasa la garderoba geanta, ghizodanul, bagajele si grijile. Traieste liber experienta Summer Well, sustinuta de UniCredit Bank!
  • cardurile Festipay. De anul acesta, la Summer Well platesti cu cardul! In parteneriat cu Visa, am introdus pentru tine cardul Festipay cu care poti achita orice: de la mancare si bauturi la accesul la experientele partenerilor. Cardul poate fi incarcat cu orice suma in lei iti doresti, iar la finalul festivalului banii ramasi iti sunt returnati. Ridica-ti cardul la intrarea pe Domeniul Stirbey!
  • colaborarea cu artisti romani. Pentru ca sustinem tinerii artisti din Romania, am extins colaborarea cu Ghica Popa. Robotii creati de acesta special pentru UniCredit la Summer Well 2016, imbina stilul grafic specific creatorului lor, atmosfera de festival si identitatea UniCredit. Imprieteneste-te cu ei pe Facebook si in cadrul evenimentului si descopera o noua “ilustrare” a distractiei!

In plus, participantii la Summer Well au ocazia sa:

  • imortalizeze experienta la festival, tiparindu-si fotografiile pe loc la cornerul UniCredit;

Fotografiaza-te cu robotii creati de Ghica Popa sau oriunde in festival, posteaza imaginea pe Instagram insotita de hashtagul #cuUniCrediteusor, apoi vino la cornerul UniCredit si noi iti tiparim poza pe loc. Pana la editia urmatoare a festivalului, ai toate motivele sa iti amintesti cu placere de Summer Well 2016!

  • castige in parteneriat cu Visa: 1.000 de euro, 100 de tricouri sau 1.000 de vouchere de acces la Miracoco.

Cu Visa si Festipay, castigi premii la incarcarea cardului si la fiecare utilizare a acestuia! Pune 100 de lei pe cardul Festipay cu ajutorul cardului tau Visa si primesti pe loc un portofel semnat de Ghica Popa. Iar la fiecare cumparatura pe care o faci la Summer Well, ai sansa sa intri automat in tragerea la sorti pentru un premiu de 1.000 EUR. In plus, poti primi unul dintre cele 100 de tricouri sau unul dintre cele 1.000 de vouchere care iti ofera acces la Miracoco. Afla totul despre premii din regulamentul oficial disponibil pe: www.facebook.com/SummerWellFestivalOfficial

#cuUniCrediteusor sa te distrezi la Summer Well!

Euromoney Trade Finance Survey 2016

UniCredit Bank participa din nou la sondajul anual pentru servicii de trade finance organizat de publicatia Euromoney Magazine. Aceasta este considerata cea mai prestigioasa sursa de informatii cu privire la tendintele domeniului bancar si al pietelor de capital pe plan international. 


O preocupare foarte importanta a bancii este constanta si dedicarea in a furniza clientilor nostri cele mai bune produse si solutii personalizate. Din acest motiv, opinia clientilor nostri reprezinta un indicator foarte important si apreciat de noi, cu ajutorul caruia putem optimiza eforturile pe care le facem pentru a raspunde cerintelor acestora.


Anul acesta clientii pot vota aici.


In anul 2015, UniCredit Bank a fost desemnata „Best Trade Finance Provider in Romania”, iar la nivelul Europei Centrale si de Est, Grupul UniCredit a fost desemnat „Best Trade Finance Provider in CEE”.

Plateste cu cardul VISA in benzinariile MOL si poti castiga!

Detalii si regulamentul oficial al campaniei sunt disponibile aici.

Campanie de utilizare a cardurilor VISA in strainatate

Banii cheltuiti in vacanta s-au intors la fericitii castigatori! 

Platile efectuate la POS in strainatate intre 6 iulie si 30 septembrie 2015 cu orice card Visa emis de UniCredit Bank au adus castigatorilor de mai jos cate un premiu in valoare de 300 de euro.

Regulamentul Oficial al campaniei este disponibil aici.

Castigatorii campaniei:

Nr. Crt Premiu NUME LOCALITATE
1 300 Euro FLEANCU MARIAN BUCURESTI
2 300 Euro ORBAN MIHAI ADRIAN BRASOV
3 300 Euro HOTOBOC CRISTIAN BUCURESTI
4 300 Euro SADEANU PETRE RM. VALCEA
5 300 Euro LENKIEWICZ GABRIEL TARGOVISTE
6 300 Euro CALIN COSTIN GEORGE BUCURESTI
7 300 Euro ICLEANU ANDA ALEXANDRA TIMISOARA
8 300 Euro LEONTESCU GABRIEL SUCEAVA
9 300 Euro TIZIANO ALBIERI BRASOV
10 300 Euro SICA MARIOARA TIMISOARA

Campanie SMART pentru cardurile de credit UniCredit Bank

Acceseaza aplicatia Online Banking, achizitioneaza produse Samsung in 12 rate fara dobanda si poti castiga, prin tragere la sorti, un televizor SMART 3D LED.

Campanie valabila in perioada 15 iunie - 15 septembrie 2015.

Detaliile si Regulamentul Oficial al campaniei se ragasesc aici.

Din nou, sub semnul excelentei in teatru!

In fiecare an, la inceputul verii, atmosfera din Sibiu este incalzita generos de soare si, mai ales, de teatru.

In fiecare an, la final de mai ori inceput de iunie, Sibiul primeste oaspeti de seama din toate colturile lumii si astfel redevine, pret de zece zile traite la superlativ, Capitala a Culturii, nu doar pentru Romania sau batranul continent european, ci la nivel mondial!

Cel mai mare festival de artele spectacolului propune si la aceasta editie sute de evenimente in cateva zeci de locuri magice din Sibiu si imprejurimi, aproape de oameni si pentru ei.

Caci, daca n-ar fi comunitatea minunata, primirea si gazduirea generoasa a sibienilor, nici nu s-ar povesti!


Alaturi de Sibiu

Suntem, asadar, mandri sa revenim ca parteneri ai Festivalului International de Teatru de la Sibiu, si in acest an, alaturi de spectacolul Faust, dar si prin sprijinul acordat spatiului ce gazduieste acest spectacolul-eveniment care continua sa uluiasca iubitorii de teatru de pretutindeni. De asemenea, ne bucuram ca avem ocazia de a sustine un tanar fotograf indragostit de teatru, Adi Bulboaca, in ceea ce speram ca va fi doar prima sa expozitie dintr-un lung sir de succes!

Prin sustinerea acestui prestigios eveniment, alaturi de multe altele, ne reafirmam sprijinul si interesul pentru arta si cultura, ca doua componente deosebit de importante in dezvoltarea comunitatilor in care suntem prezenti, o asumare si o continuare a mesajului transmis si de festival in aceasta editie: growing smart, smart growing.

Venim cu drag, asadar, catre Sibiu si sibieni, si ne-am bucura sa fim cat mai multi parte a acestui eveniment magic care se numeste Festivalul International de Teatru de la Sibiu.

Echipa UniCredit Bank

Povestea noii Sali - Interviu cu Constantin Chiriac

Un spatiu nou in zodia excelentei

Fara indoiala, Faust este un spectacol-fenomen care a uluit iubitorii teatrului din intreaga lume si continua sa faca acest lucru, chiar si la cativa ani de la premiera. O productie impresionanta, inclusiv prin amploare, nu poate fi jucata decat in spatii dedicate, special amenajate, si, din acest an, Faust are o noua ”casa” la Sibiu. Domnul Constantin Chiriac, directorul teatrului national ”Radu Stanca”, si presedintele Festivalului International de Teatru de la Sibiu, ne spune cateva cuvinte despre acest nou reper pe harta culturala a orasului.

Brand cultural de tara

"Totdeauna viziunea aduce vizune, inspiratia aduce inspiratie, iar efortul si jertfa aduc, impreuna, calitate! Faust-ul, care a fost gandit ca evenimentul major al Capitalei Culturale Europene in 2007, a devenit cel mai important brand de tara, in domeniul culturii din Romania. 

Cand sunt anuntate, in doar cateva zeci de minute, spectacolele sunt vandute de-a lungul si de-a latul lumii, in toate monedele, iar hotelurile se ocupa cu cei care vin sa vada aceasta minune. Cand am jucat la Edinburgh, au fost 79 de articole despre Faust, din care 76 au fost cu cinci stele, moment unic in istoria spectacolului, in cel mai mare festival ca vechime si importanta din lume. Si nu intamplator titlul cel mai important a fost: “Mi-as vinde sufletul ca sa vad din nou acest Faust!”

Al treilea spatiu dedicat 

Pornind de la pactul pe care Faust il face cu Mefisto, noi suntem deja la a treia mutare cu spectacolul. In 2007, am construit un spatiu dedicat. Apoi, cea mai importanta companie de kabuki din lume a ales sa faca fundraising in Japonia, cu niste sume absolut exorbitante, de neimaginat in domeniul cultural, in Romania, si au venit la Sibiu gratie importantei spectacolului Faust pe care il vazusera. Ei bine, acel succes a construit, practic, noua sala de la Balanta, special pentru spectacolul kabuki. Vartejul economiei de gasca, nu de piata, din perioada postdecembrista, a distrus primul spatiu, iar acum, iata, un nou moment de criza ne-a luat Hala Balanta. Dar ceva atat de important ca Faust are prieteni importanti, iar acestia au contribuit la un nou spatiu pentru acest  spectacol, dorind sa se asocieze unui brand care inseamna emotie, care inseamna cultura, care inseamna miracol! 

Cei de la Constructii S.A. au facut aceasta minune de sala si, impreuna cu UniCredit Bank am imaginat un proiect pe o perioada lunga de timp prin care un spatiu industrial sa fie reconvertit intr-un spatiu al serviciilor culturale si sociale. Ma bucur sa pot spune ca, in acest moment, conditiile de joc si confortul spectatorilor sunt la un standard unic in Romania. Sunt convins ca minunea va continua pentru ca Faust a fost nascut sa fie un mare spectacol si un mare eveniment care sa poata sa aduca mandrie poporului roman prin Sibiu, prin Festivalul International de Teatru, prin aceasta regiune binecuvantata de Dumnezeu."

UniCredit Bank, alaturi de World Press Photo Romania

Bucuresti, 7 mai 2015 – UniCredit Bank are placerea de a anunta sustinerea expozitiei itinerante World Press Photo 2015 in Romania.

Cele mai bune fotografii de presa din lume nu pot fi realizate fara pasiune si, uneori, chiar cu riscuri pentru cel care surprinde imaginile, insa rezultatul este pastrat in istorie si uimeste o lume intreaga. World Press Photo reuneste si premiaza aceste fotografii inca din 1955.

„Fideli traditiei bancii de a sprijini excelenta in artele vizuale, suntem alaturi de World Press Photo Romania si sustinem efortul de a aduce cele mai bune fotografii de presa din 2014 pentru a fi admirate mai ușor de publicul roman”, spune Anca Nuta, Identity & Communication Director, UniCredit Bank. 

Expozitia poate fi vizitata intre 8 si 29 mai 2015, la Bucuresti, zona Universitate. In urmatoarea perioada, UniCredit Bank pregateste, pe pagina de FB a bancii, mai multe surprize pentru pasionatii de fotografie.

***

Despre World Press Photo

Cu o istorie ce depaseste deja jumatate de secol, World Press Photo este cel mai prestigios concurs de fotojurnalism din lume, iar fotografiile premiate in fiecare an nu reprezinta doar o cronica ilustrata a ultimilor ani ci si o istorie a fotojurnalismului.

La cea mai recenta editie, organizatorii au primit peste 95.000 de imagini de la aproximativ 5000 de fotografi din 125 de tari.

Expozitia World Press Photo este cel mai mare eveniment itinerant de profil din lume si ajunge la peste 3,5 milioane de oameni in peste 100 de locatii din aproape 50 de tari.


Despre UniCredit Bank

UniCredit Bank este parte a UniCredit, unul dintre cele mai mari grupuri financiare europene, ale carui activitati de sustinere cultural-artistica pun un accent deosebit pe zona artelor vizuale, acoperind totodata domeniul muzical si al literaturii.

Componenta cultural-artistica a strategiei de etica si responsabilitate a bancii s-a concretizat in implicarea in proiecte pe termen lung, precum Festivalul International de Teatru de la Sibiu.

Mobile Phones
Mobile Banking

Ai propria sucursala UniCredit Bank in buzunar

Cu ZERO comision de administrare

or or
Spinning wheel animation

Loading