Activitate curenta

Fiind o banca internationala, avem atat solutii pentru nevoi complexe, utile business-urilor dezvoltate, cat si solutii de baza ce raspund nevoilor afacerii la inceput de drum.

Pe langa serviciile si produsele complexe, avem grija si de nevoile de baza ale afacerii tale:

  • Plati si incasari in toate valutele importante si prin orice metoda: ordin de plata, bilet la ordin sau cec;
  • Depuneri si ridicari de numerar atat in lei, cat si in valuta;
  • Colectarea facturilor emise;
  • Modalitati de plata a salariilor;
  • Monitorizarea tranzactiilor din contul companiei prin serviciul InfoSMS;
  • Schimburi valutare: indiferent de valuta in care incasezi sau in care vrei sa faci plata, UniCredit Bank iti converteste rapid si sigur valutele tranzactionate.

Ai acces oricand la banii tai prin Cardul de debit dedicat IMM-urilor.

Contul de capital social este un cont bancar dedicat infiintarii afacerii tale.  In acest cont se depune valoarea capitalului social inscrisa in Actul Constitutiv.

Documente utile la deschiderea contului de capital social / patrimoniu:

  • Actul constitutiv* sau contractul de societate si statutul societatii/ asociatiei/ fundatiei care urmeaza sa se constituie, semnat de catre asociati/ actionari/ fondatori;
  • Imputernicirea persoanei care depune capitalul social, in cazul in care nu este asociat/ actionar/ fondator;
  • Actele  de identitate ale persoanei care depune capitalul social;
  • Solicitare scrisa completata si semnata de reprezentantii legali/ imputernicitii societatii.

Depunerea banilor in contul de capital social / patrimoniu:

  • prin depunere la casieriile UniCredit Bank;
  • prin transfer bancar  din orice alt cont.

Documente utile la modificarea contului de capital social in cont curent: 

  • Certificatul de inregistrare al societatii impreuna cu
  • Incheierea judecatorului delegat de pe langa Oficiul Registrului Comertului, prin care se autorizeaza infiintarea societatii si
  • Certificatul constatator (original hartie sau electronic semnat digital) de la Oficiul Registrul Comertului (nu mai vechi de 30 zile care atesta, la data emiterii de catre registru, datele inregistrate si referitoare la societate: denumire, sediu, obiect de activitate, asociati/actionari, administratori, cenzori, starea societatii etc.) sau interogare RECOM online

Costuri:

  • fara cost de deschidere sau administrare cont de capital social;
  • fara cost de depunere capital social;
  • fara cost de retragere capital social;
  • fara cost de transformare cont de capital social in cont curent.

*Forma autentica a actului constitutiv este obligatorie atunci cand:

  • printre bunurile subscrise ca aport la capitalul social se afla un teren;
  • se constituie o societate in nume colectiv sau in comandita simpla;
  • societatea pe actiuni se constituie prin subscriptie publica.

Pentru a te ajuta in tranzactiile pe care le faci in cadrul companiei tale, iti punem la dispozitie urmatoarele produse de trade finance*:


Scrisori de garantie

Scrisoarea de garantie bancara reprezinta un angajament irevocabil si neconditionat asumat de o banca, din ordinul clientului sau, in forma scrisa, cu privire la plata unei sume de bani catre beneficiarul garantiei, ca urmare a prezentarii de catre acesta din urma a unei cereri de plata in conformitate cu termenii si conditiile scrisorii de garantie. Scrisoarea de garantie bancara este, astfel, un instrument de garantare a indeplinirii unor obligatii contractuale ale unei societati fata de o alta societate. Garantiile bancare sunt reglementate local de art.2.321 al Codului Civil, putand fi totodata supuse si regulilor internationale in materie de garantii la cerere, Regulile Uniforme pentru Garantii la Cerere (URDG) – revizuite in 2010 - Publicatia nr.758 a Camerei Internationale de Comert, Paris.

UniCredit Bank iti poate oferi linii de emitere de scrisori de garantie in scopul optimizarii tranzactiilor tale. Pentru mai multe detalii despre utilizarea scrisorilor de garantie si felul in care acestea pot sa iti sustina afacerea, te rugam sa contactezi reprezentantii bancii.

Avantaje

In sustinerea afacerii tale, UniCredit Bank iti poate oferi urmatoarele tipuri de scrisori de garantie (sau de acreditive standby – forma particulara de acreditive, avand functiune de instrumente de garantare):

  • de participare la licitatie
  • de buna plata
  • de buna executie 
  • de restituire a avansului (avans primit in cadrul unui contract comercial) 
  • de postexecutare ("warranty guarantee")
  • de vama si plata a taxelor
  • pentru acordarea de credite
  • contragarantie - in favoarea altei banci, ca suport pentru emiterea de scrisori de garantie sau acordarea altor facilitati.

Acreditive documentare (Import - Export)

Acreditivul documentar, unul din cele mai folosite instrumente de plata in comertul international (dar utilizat tot mai mult si in comertul local), asigura exportatorului-vanzator un angajament irevocabil de plata din partea bancii si ofera importatorului-cumparator siguranta ca plata se va efectua numai la prezentarea de documente in stricta concordanta cu termenii si conditiile acreditivului.  

Te invitam sa ne contactezi pentru a-ti oferi informatii complete despre acreditive si despre felul in care acestea pot sa iti sustina afacerea.

Avantaje

In functie de specificul activitatii tale, UniCredit Bank va cauta cele mai bune solutii si iti va oferi linii de emitere de acreditive in scopul optimizarii tranzactiilor companiei. In acest scop, prin UniCredit Bank poti avea acces la:

  • Emitere de acreditive irevocabile utilizabile prin plata la vedere sau la termen
  • Emitere de acreditive irevocabile transferabile, reinnoibile ("revolving") sau cu clauza rosie (“red clause”)
  • Emitere de cesiuni de creante din acreditiv
  • Confirmari de acreditive de export
  • Scontari de documente in cadrul acreditivelor cu plata la termen
  • Negociere a documentelor in cadrul acreditivelor cu plata la vedere

Incasso-uri documentare (Import – Export)

Incasso-ul este o procedura prin care banca proceseaza documente (comerciale si/sau financiare, dupa caz) conform instructiunilor primite, pentru: 

  • a obtine acceptarea si/sau plata documentelor;
  • a remite documentele contra acceptare si/sau plata (dupa caz);
  • a remite documentele in baza altor termeni si conditii.

Pentru mai multe detalii despre incasso-uri si cum iti pot ele sustine afacerea, te asteptam sa ne contactezi.

Avantaje

Exportatorul/vanzatorul are siguranta ca documentele care fac obiectul incasso-ului vor intra in posesia importatorului/cumparatorului doar dupa ce acesta din urma va indeplini instructiunile sale, bancile avand sarcina de a urmari indeplinirea instructiunilor.

*Prezentarea de produse de trade finance de mai sus are un caracter orientativ si reprezinta doar o scurta introducere in tema afacerilor documentare si a instrumentelor de acoperire a riscurilor comerciale. Serviciile si produsele noastre de trade finance se pot constitui in solutii complexe pentru compania ta, bazate de exemplu pe mix-uri de produse bancare, tinandu-se cont de particularitatile companiei tale sau fiecarei tranzactii.

Esti atent la satisfactia angajatilor companiei tale? O oferta bancara preferentiala poate fi o solutie.

Vrei sa virezi salariile intr-un mod sigur si eficient? Nimic mai simplu – daca ai peste 10 angajati si doresti o oferta bancara pentru angajatii tai, adreseaza-te unei sucursale UniCredit Bank pentru a primi consiliere in vederea semnarii unei conventii salariale.

Produse de cont curent si servicii atasate

O gama variata de produse si servicii ce pot raspunde nevoilor reale, poate fi accesata de catre angajati la preturi preferentiale, personalizate companiei tale.

Salariul poate fi incasat in contul deschis la UniCredit si utilizat dupa voia si nevoia fiecaruia – atat cash, dar mai ales cu cardul de debit:

  • Retrageri de numerar (ATM si ghiseele unitatilor bancare);
  • Plati la comercianti (POS).

Sume de bani de care pot dispune angajatii tai sub forma descoperitului de cont (overdraft) la preturi preferentiale, fara comision de acordare. Un produs pentru finantarea nevoilor curente, pe care il poti folosi atat la retageri numerar, dar mai ales la cumparaturi.

Acces facil la oferta bancara

Un reprezentant la Bancii poate prezenta oferta si consilia corespunzator angajatii la sediul companiei tale.

Acces la oferte si campanii promotionale

Devenind clienti ai UniCredit Bank, angajatii tai pot avea acces la diferite campanii si oferte promotionale – special create in avantajul lor.

Reteaua noastra bancara, lidera la nivel pan-european cu peste 7.000 de sucursale, ofera cele mai moderne servicii bancare in peste 17 tari. Prin intermediul modelului dedicat de gestionare a relatiilor transfrontaliere (Cross Border Relationship Management), suntem in masura sa organizam relatiile bancare ale clientilor nostri in multiple tari, astfel incat acestia sa beneficieze de aceeasi calitate a serviciilor ca si in tara de origine.  La sustinerea acestor solutii inovative la nivel mondial contribuie si expertii nostri de top precum si cele 4.400 de banci partenere din intreaga lume.  Totul in modul cel mai simplu posibil: managerul de relatii cu clientii local este unicul punct de intrare in intreaga retea UniCredit. Un client Cross Border al UniCredit Bank are astfel un statut special:

  • se bucura de un tratament specific in Grupul UniCredit;
  • beneficiaza de oferte avantajoase bazate pe gestionarea eficienta a activitatilor transfrontaliere;
  • poate accesa oportunitati de business unice prin intermediului gamei noastre de servicii inovative, rapide si eficiente.
Mobile Phones
Mobile B@nking


Contact

Telefon
+40 21 200 2020 (apel tarif normal in reteaua fixa Telekom Romania)  
*2020 (apel tarif normal in retelele mobile Orange, RCS&RDS, Telekom Romania, Vodafone)

Informatii Financiare

EUR
Info Today si Spot
Cumparare
Vezi toate ratele de schimb si Indicii de referinta
Spinning wheel animation

Loading